לראשונה, חברת השיט רויאל קריביאן מגיעה לאירופה, בחודש אפריל שנופל על חג הפסח 2025. האונייה ALLURE OF THE SEAS מסדרת אואזיס תגיע לברצלונה בתאריך ה- 11.4.25 ותפליג במסלולים של 4-5 ימים.
האונייה קיבלה את הכינוי הרפתקה שטה, כי יש בה שבע "שכונות" הכוללות: Boardwalk עם תיאטרון ובריכה תחת כיפת השמיים, 2 קירות טיפוס, מסעדת מאכלי ים, מסעדת המבורגרים, חנות סופגניות, מתקנים לילדים, חנות לקעקועים לילדים וחנויות לילדים ובני נוער.

כמו כן, Central Park תחת כיפת השמים מרחבים עם צמחיה טרופית, גנים המשרים אווירה טרופית, בתי קפה, מסעדות, גלריות אומנות וסטודיו לצילום; ו-Royal Promenade - מדרחוב ובו בר העולה לגובה של שלוש קומות לצד מסעדות עם מאכלים בינלאומיים. באזור הבריכות אומגה ומגלשות מים ענקיות, אזור החלקה על הקרח, אולם קולנוע בתלת מימד ועוד.

ALLURE OF THE SEAS (צילום: באדיבות רויאל קריביאן)
ALLURE OF THE SEAS (צילום: באדיבות רויאל קריביאן)

אם אתם כבר מתכננים את חופשת פסח הבאה, בימים אלה מוצעים מחירים מיוחדים, לדוגמה: מסלול של 4 לילות 11-15/4/25 יציאה מברצלונה למרסיי בצרפת, פלמה דה מיורקה וברצלונה המחירים החל מ- 578 לאדם. מסלול של 5 לילות 15-20/4 יציאה מברצלונה, מרסיי צרפת, פירנצה, רומא, ברצלונה המחיר לאדם החל מ- 815 $ לאדם.

אודי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: " רויאל קריביאן זיהתה את הביקוש הגדול להפלגות ביבשת אירופה ולראשונה באפריל 2025 היא תוציא את אחת מהאוניות הפאר שלה להפלגות בני 4 ו- 5 לילות. זו אבן דרך חשובה, המסמנת את הביקושים ההולכים וגדלים של חופשות קרוז בעולם. אנו יכולים כבר לציין שהחבילות הקצרות  נמכרות במהירות שיא גם בשל מחירם האטרקטיבי ומתאימות במיוחד למשפחות ישראליות חופשה בחג הפסח ביעדים קרובים לבית".