תשעה חודשים מאז ה-7 באוקטובר ונראה שהתיירים לא מתכוונים לחזור לחופי תל אביב. כדי להניע את התיירות בעיר ללא הפסקה, למלא את העסקים ולתמוך בבתי המלון, עיריית תל אביב-יפו יצאה בקמפיין חדש.

במסגרת הקמפיין "ארזת"א לבד?" כל מי שיזמין לינה באמצע השבוע במהלך חודש יולי, יוכל ליהנות מהטבת 1+1 על מגוון הסיורים בעיר, לקבל קופסת הפתעות לבחירה בנושא שוק, ים או חיי לילה, לצד מידע על המיטב שיש לעיר להציע.

הקמפיין הפרי שיתוף פעולה של מנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו והתאחדות בתי המלון בתל אביב רבתי. מטרתו היא קידום  תיירות הפנים בתל אביב-יפו ולהביא לעיר קהלים מגוונים מכל רחבי הארץ, דווקא בתקופה זו. 

קמפיין ארזת''א לבד? (צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
קמפיין ארזת''א לבד? (צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו)

ראש עיריית תל־אביב-יפו, רון חולדאי: "אני מזמין את הציבור הרחב לחופשה קצרה בתל אביב-יפו, העיר שמציעה לכל אחד ואחת את החופשה שהוא אוהב - המלונות, התרבות, המסעדות, הסיורים והחופים הנפלאים. ובמיוחד התחושה שהעיר מאפשרת – החופש של כל אחת ואחד לחיות ולבלות כרצונם. השנה, סיוע לעסקים ישראלים וחיזוק החוסן חשובים מתמיד, וביקור בתל אביב-יפו עונה בדיוק על כך".

מנכ״ל התאחדות בתי המלון בתל אביב, אורן דרורי: "מגיע לנו, לישראלים, להתנתק, להנות, לנפוש, לבלות ולהירגע. אז מדוע לא לעשות זאת בתל אביב-יפו בנגישות, זמינות וגמישות מרביים. התאחדות מלונות תל אביב ומגוון המלונות הפזורים ברחבי העיר, בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו, מזמינים את הקהל הישראלי להנות מחופשה אורבנית המתאימה לכל רצון וכיס במנעד רחב של מוצרים ומבצעים בתקופת הקיץ. מלונות העיר שפתחו דלתם וליבם לתושבי ישראל שפונו, ערוכים לקבל פני קהל הנופשים הישראלים באשר הוא להנות ולחוות מגוון תכנים, אטרקציות, אתרים ומסעדות ברחבי העיר אשר יספקו חוויה משמעותית."