אפליקציית ההטבות Poalim Wonder, יוצאת בשיתוף פעולה מסקרן עם חברת התעופה ארקיע. במסגרתו, האפליקציה מבית הפועלים, תציע ללקוחותיה טיסות ליעדים מבוקשים במחירים זולים, כמו טיסה הלוך-חזור לכרתים ב-100 דולר.

היעדים יכללו את הערים האהובות באירופה, כמו אתונה, רודוס, כרתים, לרנקה, ברצלונה, באטומי, אמסטרדם, רומא ועוד. את הטיסות ניתן יהיה להזמין בהצטרפות למועדון טוסטוס עד 48 שעות לפני מועד הטיסה, תוך קבלת אישור הזמנה מיידי וללא צורך במימוש נקודות. 

לדברי גלית דובין, מנהלת פועלים Wonder: "בבנק הפועלים אנו פועלים תמיד להביא ללקוחותינו את ההטבות הכי משמעותיות ואקטואליות, ובימים כאלו של חוסר ודאות, יצרנו ללקוחותינו מבצעים משתלמים ליעדים הכי מבוקשים, המותאמים לספונטניות המתבקשת. יחד עם חברת התעופה ארקיע, הובלנו מהלך משנה משחק בעולם מועדוני הלקוחות בישראל, שיחסוך ללקוחותינו מאות שקלים על טיסות".

לדברי עוז ברלוביץ', מנכ"ל קבוצת ארקיע: טוסטוס היא פלטפורמה ייעודית וחדשנית, המותאמת לתקופה, ומאפשרת לישראלים לטוס ספונטנית לחול לכל מטרה, עם 6 קליקים בלבד מרגע ההחלטה ועד הכרטוס במחיר המשתלם בישראל. מברכים על שיתוף הפעולה עם פועלים Wonder - מועדון ההטבות של הבנק הגדול במדינה, שמיהר לזהות את הצורך ולהעניק את ההטבה ללקוחותיו".