מלון בוטיק למבוגרים בלבד נפתח בימים אלה בתל אביב. המלון, "PLAY לבונטין" הוא חלק מקבוצת ישראל קנדה מלונות.

המלון נמצא בסוהו של תל אביב, והוא יושב בבנין משרדים שהוסב למלון על ידי האדריכלית אלונה אליאסי. במלון 34 חדרים וסוויטות בעיצוב פריזאי. בקומת הכניסה תיפתח בקרוב מסעדה של השף איל שני ובקומה מתחתיה ספא הכולל חדרי טיפולים ייחודים ומועדון בר.  

לרגל הפתיחה המלון יציע מחירי השקה של החל מאלף שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר באמצע השבוע, והחל מ-1,100 שקל בסוף שבוע. ארוחת הבוקר תוגש במסעדה החדשה של השף איל שני שתפתח ב-1.8 לאורחי המלון. בנוסף ניתן להזמין חבילת תוכן הכוללת לינה וארוחת בוקר וממגוון ההופעות וההצגות בתל אביב החל מ- 1,300 שקל לזוג.

השמות שנבחרו למסעדה "גילה וננסי" הן על שם האושיות גילה גולדשטיין וננסי שניידר, הטראנסיות מהראשונות בישראל שחרטו על דגלן את נושאי הקהילה ונלחמו עליהן עד יומן האחרון. המסעדה תהיה זמינה לאורחי המלון וכן לאורחים מבחוץ שייהנו מהתפריט הייחודי של איל שני. מתפריט המסעדה, שכולל תפריט קוקטיילים, יהיה אפשר ליהנות גם בשירות לחדרים.

חדר במלון play לבונטין  (צילום: מקס קובלסקי )
חדר במלון play לבונטין (צילום: מקס קובלסקי )

בהמשך השנה תיפתח במלון גם בריכת גג, אולם קולנוע פרטי לאורחי המלון בלבד וחדר כנסים.

ראובן אלקס מנכ"ל קבוצת ישראל קנדה מלונות מסר: "מלון PLAY לבונטין החדש שפתחנו בלב ליבה של תל אביב הוא חלק ממלונות הבוטיק האורבנים של הרשת הפונות לקהל הצעיר ברוחו. אני משוכנע כי החיבור לקבוצת איל שני יוביל לחיבורים איכותיים גם בהמשך ואין לי ספק כי המלון על עיצובו הייחודי והקולינריה המשובחת שבו יהיה הצלחה אדירה ויהווה אבן שואבת בלב הסוהו של תל אביב".

השף איל שני, "איך נוצרת עיר סוערת שוב ושוב? צעירים רעבים מורדים בהוריהם שכבר נרדמו בה. יש בהם חלומות גדולים, אמביציה בוערת, אמונה שאפשר לשנות את העולם ולעשות ממנו מקום טוב יותר. לרוב הם נדחקים אז לשוליים, למחתרת, למרתפי העיר החשוכים לסודות הלילה ושם הם יוצרים סביבות חיים הנותנות לכל אדם לנשום ולשאת בגאווה את מי שבחר להיות בעולם. פאג ואיל שני הבינו אולי בפעם הראשונה בעולם שמגיע לאנשים המופלאים והססגוניים האלה הרבה יותר מאשר שולי העיר ופתחו את גילה, מקום שמפאר את השונה ונותן לו במה מרכזית שספוגה באוכל מרעיד לב שחוגג את החופש והתקווה בימים כל כך חשוכים".