רוצים לטוס לחו"ל אך מתבאסים לסחוב אתכם אוכל כשר? אתם לא לבד. בשנים האחרונות מספר המשפחות שומרות הכשרות עלה, וכתוצאה מכך יותר ויותר מלונות ברחבת היבשת מציעות פתרונות לקהל הדתי.

בארץ יש מספר גבוה של אוכלי כשר גם מחוץ לקהילה הדתית. אותם אנשים לא פעם מוותרים על חלק מהחוויה של הטיול, כאשר הם מסתפקים באכילה של ירקות או מוצרים יבשים שהם סחבו איתם מישראל. כעת, ישראייר החלה לשווקת חבילות נופש במספר יעדים שבהם ישנם בתי מלון והמגישות במסעדה ייעודית של המלונות ארוחות בוקר כשרות.
 
למשל, במלון הילטון גראדן השכן במרכז העיר בודפשט, ניתן להזמין חבילה הכוללת ארוחת בוקר במסעדה החלבית שבמלון הנקראת "תל אביב", בבורגס במלון אירופה תיהנו מארוחת בוקר במסעדת המלון "ישראל הקטנה", בוורנה במלון אינטרניושנל במסעדת המלון "טחינה" תוכלו להזמין בנוסף לארוחת בוקר גם ארוחת ערב כשרה בטיביליסי במלון גלארי פאלס ובבטומי במלון קינג סלומון יגישו לכם ארוחות בוקר כשרות.
מחיר ממוצע לחבילות נופש באחד מהיעדים הנ"ל ל- 3 לילות כולל ארוחת בוקר כשרה 499$. בנוסף  במלון אינטרנשיונל בורנה ניתן להזמין גם ארוחת ערב כשרה בתוספת תשלום של 50$ לאדם.

מנה במסעדת ''טחיני'' (צילום: מיטל שרעבי)
מנה במסעדת ''טחיני'' (צילום: מיטל שרעבי)

הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: " שוק שומרי הכשרות המבלים בשנים האחרונות בחו"ל ומעונינים באוכל כשר מבלי לסחוב אותו מהבית, גדל בצורה משמעותית, דבר שהביא אותנו לחפש פתרונות על מנת לייצר חווית חופשה קלה ונעימה יותר עבור לקוחות אלו. אנו מציעים חופשה בחו"ל עם ארוחת בוקר כשרה במספר בתי מלון עמם יש לנו הסכמים .הארוחות מוכנות במלון על ידי שפים ובפיקוח של משגיח כשרות, בדומה למלונות בישראל".