אלמוני פירסם פוסט ביום שלישי בחשבון הטוויטר של חברת התעופה "דלתא", ובו תמונה של שניים מדיילי האוויר שלה כשהם עונדים על בגדיהם סיכת פלסטין. מהכתוב בפוסט, הסיכה גרמה לאי נעימות אצל אותו נוסע, והוא כתב: "מאז 2001 אנחנו חולצים את הנעליים שלנו בכל שדה תעופה בגלל מתקפת טרור שהתרחשה על אדמת ארצות הברית. דמיינו לעצמכם איך זה להיכנס לטיסת דלתא ולראות עובדים עם תגים שתומכים בחמאס בזמן שאתה באוויר".

באזורים המותרים: הפעילויות שאסור לכם לפספס בגליל המערבי
בר קוקטיילים והופעות: המתחם החדש שמנסה להעיר את השוק בנתניה

חברת התעופה השיבה לפוסט וכתבה: "אנחנו מבינים אותך לגמרי, גם אנחנו ככל הנראה היינו מפחדים אם היינו רואים את זה על הטיסה שלנו. העובדים שלנו משקפים את התרבות שלנו ואנחנו לא מתייחסים לאירוע בקלות ראש כשהמדיניות שלנו לא מבוצעת". לאור תגובה זו החל גל שלם של תגובות שטענו כי מדובר בגזענות וענידת סיכת פלסטין לא משקפת תמיכה בטרור.

חלק מהתגובות גם צידדו בכותב הפוסט המקורי וקראו להחרמת חברת התעופה, מה שהוביל לבסוף למחיקת הציוץ שנרשם מטעם החברה. לאחר מכן הוציאה "דלתא" הודעה כי פיטרה את זה שצייץ את ציוץ התגובה. לגבי הדיילים המצולמים - לא ברור האם פוטרו או לא. 

לאור התקרית חברת "דלתא" יצאה בצעד על פיו מה-15 ביולי דייליה יורשו לענוד סיכת ביטחון של ארצות הברית בלבד. "אנו נוקטים בצעד זה כדי להבטיח סביבה בטוחה, נוחה ומסבירת פנים לכולם. אנו גאים בבסיס העובדים והלקוחות המגוון שלנו", נמסר מטעמה.