תיירים שהגיעו לחופשה בסוף השבוע בחוף באלוס הפופולרי בחאניה שבכרתים, נאלצו לקפוץ אל תוך הים כדי לרדת מהמעבורת. הסיבה רציף שהיה אמור להיות מותקן במקום לא הגיע. כדי להגיע אל החוף, התיירים נאלצו לרדת עם כל הציוד שלהם, שכלל תיקים ומזוודות גדולות.

כפי שניתן לראות בתמונות ששותפו ברשתות החברתיות, התיירים נאלצו להילחם בעומס כד להגיע לחוף בבטחה, תוך שהם מתמודדים עם סכנת החלקה. 

הצילומים שמופיעים ברשתות החברתיות מציגים המוני תיירים שנאלצים להחליף לתלבושות שחייה, לרדת מהפתח של המעבורת ולהניף חפצים מעל לראשיהם תוך כדי דריכה במים העמוקים כדי להגיע ליעדם. בין החוף למעבורת הונח חבל כדי להקל על התיירים.

על פי פרסום של כלי תקשורת מקומי, רציף צף אמור היה להיות מותקן בסוף השבוע, במטרה לספק שיטת ירידה בטוחה יותר לחוף ולתת מענה לחששות שהעלו מבקרים ומקומיים. ההחלטה על התקנת הרציף התקבלה כבר לפני חודש, אך היישום התעכב. על פי ההבטחות, הוא יהיה זמין למבקרים החל מיום שני עד שיגיע פתרון קבוע יותר.

עוד לפי כלי תקשורת מקומיים, הרשויות אסרו בעבר על שימוש בפלטפורמה צפה בבאלוס, בשל חשש מתיירות יתר. הלגונה בכרתים ידועה בזכות החול הלבן והיפה ומי הטורקיז האקזוטיים שלה ומתגאה בבעלי חיים וצמחים נדירים בעלי מעמד מוגן.