רשת המלונות הבינלאומית Aluma מבבית ישרוטל הודיעה על פתיחתו של מלון אניס שבמרכז העיר אתונה ביוון.

אניס, המדורג 4 כוכבים, נמצא לאורך "דרך התבלינים" של אתונה, בסמוך לשכונת פסירי שוקקת החיים. המלון מציע 63 חדרים, בהם 5 סוויטות ו-6 חדרי משפחה, כשהאירוח הוא על בסיס לינה וארוחת בוקר.

החדרים באניס מעוצבים בהשראת פלטת הצבעים והטקסטורות הרכות של הטבע, ומאובזר ברשת אלחוטית מהירה, כספת, מיני בר, מכונת אספרסו ומוצרי טיפוח. תמצאו שם חדרים כמו ה"אטריום" - חדר קלאסי של 16 מ"ר עם מרפסת, המתאים לאדם אחד או שניים, מעוצב בגווני אדמה. חדר ה"אטריום דלקס" הוא כבר מרווח וגדול ל-3 אורחים, שמעוצב באותה פלטת צבעים.

מלון ANISE  (צילום: BHE)
מלון ANISE (צילום: BHE)

במלון יש גם מתחם גג עם בר ובריכה. המתחם משקיף על שכונת פסירי הססגונית, והוא מקום מושלם להירגע ולהרגיש כמו מקומיים. הבריכה והבר שבמתחם מוסיפים לחוויית הרוגע והשלווה עם קוקטיילים מדהימים, ואפשרות לארוחת צהרים או ארוחה קלה מול נוף מקסים. במקביל לבר, יש בחצר הפנימית של המלון מסעדה שמגישה ארוחת בוקר.

לרגל הפתיחה ב-1.8.24, ועד לתאריך 30.9.24, מציעה רשת ALUMA מחירי הרצה הכוללים 20% הנחה ממחירון בודדים ו-15% לחברי "מועדון חוג השמש" של ישרוטל.

מחיר לדוגמא: 7-8 באוגוסט לזוג בחדר אטריום, על בסיס לינה וארוחת בוקר: יתחיל ב-190 יורו לאחר הנחת הרצה והנחת אתר. מחיר לדוגמא ל-3 בחדר אטריום דלקס, על בסיס לינה וארוחת בוקר: יתחיל ב- 203 יורו ללילה, לאחר הנחת הרצה והנחת אתר.