רועי יעקובינסקי המכונה BINSKY הוא אמן רב תחומי ווירטואוזי האחראי על לא מעט גרפיטי ברחובות תל אביב. ציוריו מאופיינים באקספרסיביות חסרת מעצורים, בגוונים חזקים, בצורות משונות ובעיקר בלב האדום שמוסיף לצורות הגרוטסקיות הומור, עידון ואופטימיות. בעבודותיו קיימת איכות תראפויטית והן כוללות לעיתים דמויות גרוטסקיות, משוכפלות, פנטסטיות והומוריסטיות שמשתלבות בהרמוניה ויוצרות חוויה משמחת ומהפנטת.

הוא משיק תערוכה חדשה בהשפעת ה"דודיליזם"- DOODLIZM (רישום לא מודע, ללא תכנון מראש וללא מטרה ברורה) שאצרה טלי בן סירא, במתחם התרבות והתוכן "תאו" בהרצליה, בין התאריכים 25.7-4.8. הכניסה לתערוכה חופשית. לצד היצירות עוצרות הנשימה המוצגות על קנבסים גדולים, יתקיימו סדנאות אמן ייחודיות המתאימות לגילי 8-80 ואינן מצריכות ניסיון או ידע.

בינסקי (צילום: אולג לזרוב)
בינסקי (צילום: אולג לזרוב)

HEART FACTORY

טכניקת ה-DOODLE הינה רישום לא מודע וללא תכנון מראש. הציור המתחיל כשירבוט וממשיך כזרם תודעה חסר מעצורים עד לתוצאה הסופית. זוהי טכניקת רישום אינטואיטיבית המתבצעת בשעה שהקשב נודד למקומות אחרים. הסדנה כוללת שיחה עם האמן בה יספר על דרכו כאמן רחוב וההתפתחות של "הלב של בינסקי", שמופיע בכל ציוריו, כסמלו המסחרי. כל משתתף יעצב את הלב שלו, יצייר אותו, ייתן לו אופי משלו, ויכין אותו כעבודה המוכנה להדבקה על קיר כגרפיטי.
מתאים לגילים: 8-80. עלות: 75 שקל. משך הסדנא 90 דקות. 

DOODLE MAKER

סדנה המתמקדת בטכניקת ה -DOODLE בה תתנסו ברישום לא מודע שמתחיל כשירבוט וממשיך כזרם תודעה חסר מעצורים, כשלרוב גם לצייר/ת אין ידיעה ברורה כיצד תראה התוצאה הסופית. כל משתתף יכין ציור דודל אישי משלו. ציורי הדודל יכולים להיות פיגורטיביים או מופשטים, יש להם מסורת מפוארת וקשר לעולם הגרפיטי והאיור, והם מתאימים לכל אחד. זוהי חווית חופשית ואינטואטיבית מלאת בהומור. הסדנה כוללת שיחה עם האמן בה יספר על על ציורי דודל והצגת דוגמאות מהארץ והעולם.
מתאים לגילים: 8-80. עלות: 75 שקל. משך הסדנא 90 דקות. 

עבודה של בינסקי (צילום: אולג לזרוב)
עבודה של בינסקי (צילום: אולג לזרוב)

סדנת אמן משפחתית 

זוהי סדנת משפחתית ליצירה זוגית – הורה וילד. הסדנא תיפתח בסיור ושיח קצר על אמנות השירבוט והנחיות לקראת היצירה המשותפת. בתום הסדנה, לפני שנפרדים וחוזרים הביתה עם היצירה הזוגית, יתאחדו כל העבודות לכדי יצירת ענק אחת משותפת, איתה ואותה נצלם למזכרת של דודל  קהילתי אומנותי. מספר המשתתפים בסדנא מוגבל ל-20 זוגות של ילד ומבוגר, שייצרו כל אחד ואחת עבודה גדולה של מטר רבוע. ההשתתפות בסדנא מגיל 6 ומותנת בליווי הורה/מבוגר (מגיל 16 ומעלה). 30 שקל לכל משתתף.
מספר המשתתפים בכל סדנה מוגבל ומומלץ להירשם מראש באתר https://teo.org.il

דנה סתוי - כתבת תיירות | מדריכת סיורים בנווה צדק | בעלת הבלוג " זמן איכות" לטיולים ופנאי. 050-5418675 |  https://linktr.ee/danatime