אם בא לכם להכניס קצת שמחה לחיים אחרי יולי-אוגוסט עמוסים בילדים צווחים, בתאריכים 19-21.9.2024, המדינה הכי אהובה על הישראלים מגיעה באילת, לסוף שבוע של חגיגה יוונית מסורתית, כשבכל ערב תעלה להופעה טברנה אחרת לחוויה ייחודית.

"הטברנה" הוא פסטיבל ייחודי שיביא את המסורת היוונית על כל גוונייה. הוא כולל נגן בוזוקי שינגן, ארוחות בוקר, קבלת שבת מיוחדת, מוזיקה יוונית לאורך היום בבריכה ועוד. לדוגמה ביום חמישי ה-19.9 תעלה להופעה טברת סטו טומא – טברנת הבית של הקהל הישראלי, היחידה שעוד שומרת על מסורת שבירת הצלחות, עם כל הרפרטואר של גדולי הזמר היווני, מדלאראס ועד קזנג'ידיס.

ביום שישי ה-20.9: צמד הטברנות המפורסם של כריתים יערוך קבלת שבת - גוגו לידקי, מלכת הטברנות ו-ויורגניס אגפיטוס הזמר היווני המצליח עם הקול הגדול.

מופע הערב של יום שישי ה-20.9: טברנת אן מוסחטו – מוסד בן 50 שנה שכל אתונאי מכיר והפך להיות הפופולארי ביותר בקרב הקהל הישראלי. כוכבי הטברנה האהובים מגיעים גם כן: הילס דיסקוריס, ג'יאנה פפאלו, קוסטאס מטוס, למברוס קרלאס.

במהלך הפסטיבל יציעו למשתתיפ שלוש אפשריות לינה: מלון אמריקנה יציע אירוח במחיר שמתחיל מ-1,600 שקל לאדם בחדר זוגי, ללינה וחצי פנסיון; במלון play לינה וארוחת בוקר יעלו החל מ-1,550 שקל לאדם בחדר זוגי; ומלון אסטרל פאלמה יציע לינה וחצי פנסיון במחיר שמתחיל ב-1,900 שקל לאדם.

לפרטים נוספים: https://taverna.co.il/