לראשונה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, התחרות על טיסות לניו יורק מתחממת. הטיסות לתפוח הגדול מאז ומתמיד היו בין הקווים הפופולריים ביותר של חברת התעופה אל על, ששלטה בשוק בצורה כמעט בלעדית מאז תחילת המלחמה - אך עם חזרת יונייטד ודלתא לשוק, נראה שהמחירים סוף סוף מתחילים לרדת. אמריקן איירליינס, שלא החזירה עדיין את הקו לתל אביב ודחתה את השקתו המחודשת לסוף אוקטובר 2024, הציגה השבוע מחירים משתלמים במיוחד לניו יורק לקראת חזרתה הצפויה בעוד שלושה חודשים.

נמל התעופה JFK בניו יורק (צילום: REUTERS/Eduardo Munoz)
נמל התעופה JFK בניו יורק (צילום: REUTERS/Eduardo Munoz)

השוואת מחירי טיסות לניו יורק בחורף:

על פי בדיקה שעשינו, טיסה לניו יורק בחודש נובמבר עם אל על בתאריכים 27.11-3.12 תעלה $892. טיסה עם יונייטד בתאריכים 22.11-29.11 תעלה 1,519$, וכרגע היא נראית כמו האופציה הכי יקרה. דלתא מציעה כרטיס בין 2.11-8.11 במחיר של $731. אמריקן איירליינס, שטרם חזר רשמית לארץ, מציע כרגע טיסה בתאריכים 26.11-1.12 במחיר של $604. אם אתם מוכנים לעשות קונקשיין, בריטיש  מציע טיסה עם עצירה בלונדון בין התאריכים 6.11-12.11 במחיר של $629. 

ריינאייר מרחיבה את יעדי הטיסות לארץ - ומצאנו לכם טיסות זולות
נמאס לכם להיות צמודים למזגן? מצאנו לכם 4 מקומות מרעננים בטבע

יניב לניס, מייסד טיסות סודיות: "הקו לניו יורק היה תמיד פופולרי מאוד, וחוסר התחרות בחודשי המלחמה הקפיץ את המחירים. שמחנו מאוד לראות את ירידת המחירים שהציגה אמריקן איירליינס השבוע, עליה דיווחנו לראשונה לעוקבים שלנו. אך יותר מהמחירים המצוינים - נשמח יותר לראות את גלגלי המטוסים שלהם נוחתים בארץ בקרוב, על מנת שנקבל אישור רשמי לחזרתם לכאן אחרי דחיות רבות. לכל מי שמתכנן לטוס לניו יורק בשנה הקרובה, אנו ממליצים לא לחכות עם ההזמנה - המחירים כרגע לתאריכים פופולריים כמו בלאק פריידי וחג המולד מעולים. למי שמחפש לטוס בפסח הבא, כדאי לשים לב שהמחירים כבר עלו, ולכן אנו ממליצים לשקול טיסות עם קונקשן להוזלת המחיר".