לכבוד העונה החמה, ליקטנו עבורכם רשימה מרעננת של מלונות חדשים ברחבי העולם שנפתחו השנה - יעדים שלדעתנו פשוט אסור להחמיץ. בין אם אתם מתכננים חופשה משפחתית או סופ"ש רומנטי, תכירו את הספוטים לחופשה בלתי נשכחת. 

וואן אנד אונלי אתונה  (צילום: יגל אלקיים)
וואן אנד אונלי אתונה (צילום: יגל אלקיים)

אתונה: פנינה יוקרתית חדשה בלב הריביירה האתונאית One&Only Aesthesis

בירת יוון הפופולארית מתגאה במלון חדש ונוצץ: מלון One&Only Aesthesis שפתח את שעריו לפני כחודשיים. מלון יוקרה זה, הממוקם במרחק נגיעה מחוף אסטראס וכחצי שעה נסיעה ממרכז אתונה, מציע חווית אירוח יוצאת דופן, שתיקח אתכם היישר אל תקופת הזוהר של שנות ה-60 בריביירה האתונאית. הריזורט עצמו מפואר ומפנק ומציע בחירה בין כמה סוגי חדרים שווים: וילות מרהיבות על שפת הים או חדרי בונגלו מעוצבים המצוידים בבריכה פרטית, מיטות שיזוף ונוף מרהיב. 
מה עוד מחכה לכם? בריכת שחייה חיצונית מול הים עם פינות ישיבה, ספא מפואר, סאונות וחדר כושר, מגרשי גולף, ספורט ימי, מסעדת ובר חוף, חניה פרטית ועוד. 
המלון מושלם הן לזוגות המחפשים רומנטיקה והן למשפחות המעוניינות בחופשה חלומית. הילדים שלכם ייהנו ממועדון "kidsonly", העשיר במשחקים במתחם ממוזג ומקורה וגם מגינת משחקים פסטורלית, תחת כיפת השמיים.  

מלון חדש במיקום מנצח בכרתים: InterContinental Crete באגיוס ניקולאוס

ברוכים הבאים לאגיוס ניקולאוס, עיירת חוף קסומה בכרתים, הידועה באווירה תוססת וחיי לילה כייפים. באגיוס מחכה לכם מלון חדש ומיוחד: InterContinental Crete. מלון 5 כוכבים זה, שנפתח רק החודש, מציע חווית אירוח יוצאת דופן המשלבת מיקום מושלם, נופים עוצרי נשימה ושירותים ברמה הגבוהה ביותר. המלון שוכן ממש על חוף הים של מפרץ מיראבלו, אחד היפים ביותר בכרתים. תהנו מנופים פנורמיים של הים הכחול והטורקיז, מבריכת האינסוף ומהסביבה המרהיבה.
מה עוד מחכה לכם? מגוון רחב של מסעדות וברים עם ארוחות גורמה, בופה עשיר, קוקטיילים מרעננים ועוד. מבחר רחב של חדרים וסוויטות, מעוצבים בסגנון מינימליסטי אלגנטי, ספא יוקרתי המציע מגוון טיפולים ועיסויים. חדר כושר מאובזר היטב, מועדון ילדים המציע פעילויות והפעלות לכל הגילאים.

המלונות החדשים של סנטוריני: One of One Hotel 

מלון הבוטיק החדש של סנטוריני One of One Hotel מדורג 5 כוכבים וממוקם באימרוביגל, כ-12 ק''מ מנמל סנטוריני המלון מציע 15 סוויטות מעוצבות באופן ייחודי המשלבות נוף געשי, בריכות מערות פרטיות ויופי יווני אותנטי. זה המקום למי שמחפש חוויה אחרת, בוטיקית וייחודית. בכל חדר תחכה לכם מרפסת עם נוף עוצר נשימה לים, טרקלין משותף וחניה פרטית בחינם.  

Domes Novos Santorini, Autograph Collection

Domes Novos Santorini הוא מלון בדרגת 5 כוכבים הממוקם באויה. המלון מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת בסנטוריני, עם 52 יחידות אירוח יוקרתיות המותאמות במיוחד למשפחות. למשפחות גדולות או למי שמעוניין בפרטיות מוחלטת המלון מציע שתי וילות פרטיות, המצוידות בבריכה פרטית ובכל הדרוש לחופשה מושלמת.
מתקני המלון המפנקים כוללים: בריכה משותפת, ברים, מועדון ילדים, ספא מפואר, טרסה פנורמית, מסעדה ייחודית וחניה בחינם. המלון ממוקם רק כ-16 ק"מ מנמל התעופה של סנטוריני, מה שיאפשר לכם לנצל כל דקה מהחופשה הקסומה. 

הכוכבים החדשים של מיקונוס: 

Numo Mykonos Boutique Resort

מלון הבוטיק "נומו" שופץ לאחרונה ושוכן מעל חוף קלפטיס המרהיב. עיצוב המלון משלב אלמנטים בסגנון רטרו, היוצרים אווירה יוקרתית ומסוגננת. מכל פינה במלון נשקפים נופים עוצרי נשימה של הים האגאי. המטבח הים תיכוני המשובח מציע תפריט מגוון וטרי ובבריכת השחייה המרהיבה, הממוקמת מול הים, תוכלו להשתזף, לשחות ולהתפנק. 

חדש ורומנטי: מלון הבוטיק White Art Mykonos

מלון הבוטיק White Art נפתח רק ביוני 24׳ ומציע אירוח אקסלוסיבי באחד האיים הכי שווים ומפוארים של יוון. 
24 סוויטות מעוצבות ומרווחות מחכות לכם כאן ולכל סוויטה, העיצוב והאופי משלה. מבריכת מים עמוקים הצופה לים ועד לג'קוזי מפנק בין קירות סלע. פנים המלון מעוצב בדמוי מערה לבנה ומציע גם בריכה מרהיבה, מסעדה מצוינת ושירות מעולה ואישי. 
המיקום המצוין של מלון הבוטיק, יאפשר לכם ליהנות מאירוח אינטימי ויוקרתי ובמרחק 15 דקות נסיעה בלבד, מכל הטוב שיש למיקונוס להציע לכם.

הבריכה של M boutique hotel (צילום: מיטל שרעבי)
הבריכה של M boutique hotel (צילום: מיטל שרעבי)

פאפוס מתחדשת במלון בוטיק למבוגרים בלבד: M Boutique Hotel

מלון ‏M Boutique Hotel הוא מלון חדש ומודרני שהוקם בהשקעה של כ-16 מיליון אירו. ‎המלון המעוצב המדורג 4 כוכבים וממוקם בלב העיר העתיקה של פאפוס. 2 דקות הליכה מהטיילת ומשפת הים ובמרחק הליכה קצר משלל אטרקציות. ‎האירוח המפנק במלון שם דגש על שימוש בחומרי גלם מקומיים והקשר הישראלי כאן בולט במיוחד- החל ממשרד היח״צ הישראלי ועד לשף רפי כהן שמנהל את מסעדת השף המשובחת. במלון 77 סוויטות לזוגות, כאשר 8 מהן אף מתהדרות בבריכה פרטית. עוד תמצאו כאן מסעדת שף, רופטופ בר, בריכה חיצונית, מרכז כושר וספא קטן. 

המלון מהאגדות ששופץ מחדש: מלון דיסנילנד פריז

לאחר 3 שנים ארוכות וציפייה אינסופית, ממלכת הקסמים של דיסנילנד פריז משיקה מחדש את מלון הדגל המפואר ביותר שלה, מלון דיסנילנד® (Disneyland® Hotel) המדורג 5 כוכבים וממוקם במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משערי הכניסה לשני הפארקים של דיסני. חשוב לדעת שמחיר השהות במלון, אינו כולל את כרטיסי הכניסה לפארקי דיסני, אותם יש לרכוש בנפרד, אבל אורחי המלון ייהנו מכניסה מוקדמת שעה לפני שעת הפתיחה הרשמית של הפארק וזה יתרון עצום! 
דיסני כמובן עושים את הכל ובגדול! חדרי האירוח מעוצבים על פי מוטיבים מסיפורי וסרטי האגדות האהובים וחלק מהחדרים המפוארים גם כוללים מרפסת המשקיפה אל הפארק. 
מה עוד מחכה לכם כאן: בריכה מפנקת ומחוממת, מרכז ספא הכולל סאונה, חדר כושר, גן, מסעדות, חדרי ילדים ומשחקים בעיצוב צרפתי קלאסי ואולי החשוב ביותר, הדמויות של דיסני מסתובבות בחדרי האירוח של המלון, במהלך כל השהיה וזה לא נדיר לפגוש את שלגיה או את אלזה, בדרך למעלית. תתכוננו לאירוח מהסרטים! 
סרטון מהמלון המשופץ תמצאו בלינק.

מלון ROSEWOOD MUNICH (צילום: יגל אלקיים)
מלון ROSEWOOD MUNICH (צילום: יגל אלקיים)

מלון גלריה בלב העיר העתיקה במינכן: ROSEWOOD MUNICH

מלון https://www.booking.com/hotel/de/rosewood-munich.en.html?aid=1741004&no_rooms=1&group_adults=2 ממוקם בלב העיר העתיקה של מינכן ומעוצב כמו גלריה מפוארת לאמנות. המיקום שלו פשוט פנטסטי, במרחק הליכה קצר משלל אטרקציות מרכזיות בעיר, ביניהם בית העירייה, האופרה הבווארית ומדרחוב הקניות הפופולארי מריאנפלץ. במלון יחכו לכם 132 חדרים יוקרתיים ומתוכם 54 סוויטות מפוארות. זו הזדמנות נדירה לגור בלב ההיסטורי העתיק של בוואריה וליהנות משלל מסעדות וברים, מתחם ספא מפואר ובריכה מקורה ומפנקת. רגע לפני שהזמרת אדל מגיעה קבלו הצצה ראשונה למלון המיוחד בסרטון שהכנו.

מלון Naturhotel Forsthofgut  (צילום: יגל אלקיים)
מלון Naturhotel Forsthofgut (צילום: יגל אלקיים)

כשטבע ופינוק נפגשים באוסטריה: מלון Naturhotel Forsthofgut 

אוסטריה היא אחת ממלכות היופי של אירופה ואתר הנופש Naturhotel Forsthofgut, הממוקם בזלצבורגלנד, הוא ריזורט מרהיב המתאים גם לזוגות וגם למשפחות ומתאים לכל עונות השנה. בחורף לסקי רומנטי עם כל המשפחה ובקיץ, לגלות את כל האטרקציות האינסופיות שיש לאוסטריה להציע. 
109 חדרים מרווחים יחכו לכם בריזורט, בקונספט של (כמעט) הכל כלול. ארוחת בוקר עשירה, מנות קטנות בצהריים וארוחת 5 מנות מפנקת, מחומרי גלם טריים ומקומיים. משפחות עם ילדים? המקום הזה בול בשבילכם. מועדון לילדים עם פינות משחק, פארק מים מקורה ומחומם, פינת חי ובעונת החורף - בית ספר לסקי. 
מה עוד מחכה לכם: מתחם בריאות מפנק, ספא מרהיב ובריכה יפנית מחוממת, מיקום מושלם על גדות מדרון הסקי וטבע מרהיב מסביב. 

* שירלי גולברי אסרף, היא מפיקת טיולים ובעלת מגזין התיירות בסטיפ, שמאז ה-7.10 עוסק הן בהסברה למען ישראל והן בתמיכה וקידום של עסקי תיירות של מילואימניקים, דרוזים ועוטף ישראל. מוזמנים לפנות אליהם להזמנת חופשות ולעקוב אחרי Bestip באינסטגרם, כדי להכיר את המקומות המיוחדים מכולם.

את בתי המלון השונים, כולל המלון האחרון שפחות מוכר באינטרנט, ניתן להזמין בפניה לאינסטגרם של Bestip או באתר.