קבוצת אברהם (הוסטלים וטורס) הפכה לחברה הישראלית הראשונה שזכתה בתו האימפקט היוקרתי מטעם ארגון ה-GSTC (Global (Sustainable Tourism Council , הישג התומך במיצובה כחדשנית ופורצת דרך בתחום התיירות העצמאית והתיירות האחראית-חברתית.

GSTC הוא ארגון בינלאומי שיצר סטנדרטיזציה בתחום התיירות המקיימת, למלונות וחברות טיולים, ונחשב לסטנדרט המתקדם והמחמיר ביותר בתחום כיום. הארגון מתחשב בקריטריונים של ניהול בר קיימא כגון העסקה הוגנת ובטוחה, קידום הקהילות והעסקים המקומיים, הגנה על תרבות מקומית, וצמצום השפעות סביבתיות שמהם נבנה תו תקן חשוב זה.

לצד ההוסטלים הפופולריים שלה על הדור הצעיר, מפעילה קבוצת אברהם את "אברהם טורס", המציעה סיורים בעלי אופי חברתי, בחשיפה לקהילות ונרטיבים שונים בחברה הישראלית, בדגש על חיבור למדריכים ועסקים מקומיים נוסח סיוריי תקווה לעוטף עזה, סיורים בעקבות עסקים קטנים של אנשי מילואים בקרבת אברהם ת"א ועוד.

הסטנדרטים עליהם היו צריכים ב"אברהם" לעמוד כדי לקבל את התקן, כללו ניטור ושימוש במשאבים, ניהול פסולת, רכש אחראי, מעורבות קהילתית-חברתית והעסקה הוגנת. 

גלעד שאולוף, מנכ"ל קבוצת אברהם: "זהו ציון דרך משמעותי עבורנו. קבלת התו מאשרת את מחויבותנו העמוקה לתיירות אחראית ומקיימת. והוא עוד שלב חשוב במסע למימוש החזון שלנו, בשאיפה ליצור שינוי חיובי בסביבה ובחברה בהן אנו פועלים, תוך קידום ערכים של אחריות חברתית וסביבתית. 

"השגת התקן היוקרתי לתיירות בת קיימא, היא עדות למחויבות הבלתי מתפשרת שלנו לפעול באחריות, לתמוך בקהילות מקומיות, בהיבטים חברתיים כלכליים ותרבותיים ולמזער את ההשפעה השלילית של התיירות על הסביבה. הישג זה מתיישר באופן מושלם עם אחד מערכי הליבה שלנו "Inspiring change through travel"  ונותן מענה חשוב לביקוש הגובר לתיירות אחראית".