מסלול ההליכה הרומנטי של צ'ינקווה טרה באיטליה - שזכה לשם "ויה דל אמור (שביל האהבה) - יפתח מחדש ביום שבת, לאחר 12 שנים שהיה סגור למטיילים. השביל הרומנטי נסגר לאחר מפולת סלעים שארעה לפני 12 שנים ופצעה ארבעה תיירים אוסטרלים.

כעת, בניסיון לעודד את התיירות באזור, השביל יפתח לאחר שיפוצים והתקנת אמצעי בטיחות מוגברים.

השביל היפהפה הוא באורך 800 מטר, חצוב על צוקים תלולים עם נופים עוצרי נשימה על הים הליגורי. זהו שביל הליכה עם היסטוריה של 104 שנים. לפני סגירתו בספטמבר 2012, הוא נחשב לאחד הפופולריים ביותר ברשת השבילים באורך 130 ק"מ החוצה את "חמש הארצות" שנותנות לצ'ינקווה טרה את שמו; המקשר בין הבורג'י (הכפרים) ריומאג'ורה ומנרולה.

ריומאג'ורה ומנרולה הם כפרים הבנויים על סלעים והם אטרקציה מקומית בפני עצמה, בזכות הפאזל הייחודי של הבניה. במקור, הם היו ישובים פשוטים של חקלאים, שהגישה אליהם הייתה מורכבת. במהלך בניית מסילת הברזל בין הערים ג'נובה ולה ספציה בסוף המאה ה-19, המקומיים ראו הזדמנות לחבר בין שני שבילים מקוטעים - מה שהוליד את "שביל האהבה".

מאז השביל הנוח הפך לאהוב על מקומיים שחיפשו מקום לדייטים. כ-50 שנה לאחר בנייתו, הותקנו לארוכו ספסלים המוקדשים לדמויות מיתולוגיות הקשורים לאהבה, מקופידון ועד ארוס.