טיסת לופטהנזה ממינכן לתל אביב שיצאה במהלך הלילה נחתה הבוקר (חמישי) בלרנקה ולא המשיכה ליעדה הסופי. אחרי שהמטוס שהה כשעה בקרקע, הודיע הקברניט לנוסעים כי המטוס שב למינכן ולא ימשיך לישראל.

כמו הודעות אחרות של החברה, נמסר לנוסעים בהתחלה כי העצירה בקפריסין היא מסיבות טכניות. אבל כאמור, אחרי כשעה של המתנה, התקבלה ההחלטה להחזיר את המטוס למינכן בשל הוראה ממחלקת הביטחון של החברה. 

לופטהנזה נתנה לנוסעים אופציה לרדת בלרנקה ללא המזוודות שלהם. בעוד חלק מהנוסעים ירדו בלרנקה ללא התיקים, רוב הנוסעים שבו בחזרה למינכן.  

דובר לופטהנזה מסר: "טיסת לופטהנזה LH682 ממינכן לתל אביב, אשר מסיבות תפעוליות מופעלת בשלב זה דרך לרנקה, תשוב למינכן לאחר שנחתה בלרנקה הבוקר בשעה 2:43 (שעון CEST), זאת כאמצעי זהירות עקב פעילות ביטחונית. טיסת ההמשך מלרנקה לתל אביב, וכן טיסת החזור LH683 מתל אביב למינכן, אשר הייתה אמורה לצאת היום, יבוטלו. לכל הנוסעים יוצעו טיסות חלופיות. לעת עתה, שאר הטיסות המתוכננות להיום נותרו ללא שינוי. אנו מצטערים על אי הנוחות. בטיחות הנוסעים ואנשי הצוות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו".

גם טיסת הלילה של אוסטריאן איירליינס, שיצאה מוינה ועשתה את דרכה לתל אביב, הסתובבה באוויר ונחתה בסופיה, בולגריה. לאחר מכן, הטיסה יצאה בחזרה לווינה.