ירושלים ממשיכה לשדר עסקים כרגיל ועל הדרך מתגלה כעיר פסטיבלי האוכל. אחרי שבשבוע שעבר הסתיים פסטיבל "אוטו אוכל המסורתי, בסוף השבוע האחרון נפתח בטיילת ארמון הנציב , במתחם האירועים עולמיא, פסטיבל Meet Garden.

את הפסטיבל, שיתקיים עד ה-8 באוגוסט, מפיק יניב כהן, מי שייסד והיה אחראי על פסטיבל אוטו אוכל בשבע השנים האחרונות. על הצד הקולינרי אחראי השף ליאור חפצדי, שעומד בראש הקייטרינג מאליא והזוכה של תוכנית הטלוויזיה MKR הישראלי.

נתח מעושן (צילום: באדיבות הכנענית)
נתח מעושן (צילום: באדיבות הכנענית)

במתחם הפסטיבל יהיה מטבח פתוח של מעשנות וגריל גדול, ברי יין ובירה שיציעו ממבחר היינות ומותגי בירות מישראל ומחו"ל של יקבי כרמל.

בנוסף תחכה לקהל הרחב במה מרכזית להופעות, כאשר אחת לשבוע תהיה הופעה של להקה ובשאר הימים יתארחו מגוון די.ג'ייז. עיצוב המקום ישתנה משבוע לשבוע וניתן יהיה למצוא בו גם גלידה ובית קפה.

בין המנות שיוגשו במהלך הפסטיבל: כבשה שמנמנה-פרוסות טלה בצלייה איטית על אורז חמוסטה מלא בכוסברה, נענע, שום ופיסטוק חלבי (55 שקל); בריסקט - חזה בקר בעישון ארוך פרוס על בטטה מהמדורה, וקונפי ירקות על האש (55 שקל); עוףוריה/חמרמורת- חצי עוף מעושן מרוסס בבירה לבנה, סילאן ועשבים יוגש עם עגבנייה, בצל ופלפל שרוף מהגריל (55 שקל); פיש אנד צ'יפס (47 שקל); מעורב דגים (47שקל); מיני המבורגר וצ'יפס (37 שקל) סביח חלאתי (27 שקל) וקינוחים.

פסטיבל מיט גארדן (צילום: נועם מורנו)
פסטיבל מיט גארדן (צילום: נועם מורנו)

היכן: ינובסקי דניאל 1, ירושלים.
שעות הפעילות: בין 19:00-24:00.
הכניסה חינם.