חברת נורוויג'ן קרוז הודיעה כי בקרוב ספינת Norwegian Encore תעבור שדרוג כולל, שיכלול את תוספת של Spice H2O - טרקלין החיצוני למבוגרים בלבד, הקמת מותג אקסלוסיבי חדש The Haven by Norwegian® Suites ופתיחה של המסעדה הים תיכונית Palomar.

הסיבה לשדרוג, הרצון של החברה לספק חוויות אורחים משופרות יותר על הסיפון, על ידי הרחבה של שתי המסעדות Cagney's Steakhouse וטפניאקי; וסיומן של סוויטות שעוצבו מחדש תחת מותג "The Haven של נורוויג'ן"; והשקתם של 24 חדרי מרפסת חדשים.

ההתחדשות של הספינה יחל בנובמבר 2024, לפני שהיא יוצאת למסלולי שבעה ימים לאיים הקריביים ממיאמי, ולאחר עגינה יבשה בת שבועיים בין התאריכים 18 בנובמבר 2024 עד 2 בדצמבר 2024.

בסיום העגינה היבשה, לאורחים תהיה הזדמנות להתפנק ב-Spice H2O חדש, האזור החיצוני ללא תשלום למבוגרים בלבד החבוי ממרפסת הבריכה הראשית. הטרקלין, שיחליף את זירת הלייזר טאג, יציג עיצוב חדש. מצויד באמבטיות עיסוי מרובות, 8 ספות מיטה גדולות מוקפות בבריכות ובר גדול, Spice H2O יציע נווה מדבר תחת כיפת השמיים עבור אורחים בני 18 ומעלה.

השדרוגים יכללו כאמור גם הרחבה של שתיים מהמסעדות המיוחדות הפופולריות ביותר של החברה,. Cagney's Steakhouse, שזכתה לאחרונה בפרס יוקרתי על תוכנית היין שלה; וטפניאקי, המסעדה בסגנון היבאצ'י, יציעו בקרוב יותר מקום. כמו כן, אושן בלו יוסב למסעדת Palomar המתהדרת במטבח פירות ים ים תיכוני.

NORWEGIAN ENCORE (צילום: יח''צ)
NORWEGIAN ENCORE (צילום: יח''צ)

"הרצונות והצרכים של האורחים שלנו נמצאים בחזית של כל החלטה שאנחנו מקבלים, ושיפור Norwegian Encore עם יותר מהחוויות שהם מעריכים, מראה את המחויבות שלנו בדיוק לכך", אמר דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין. 

כתוצאה מהביקוש הגובר לסוויטות עם שלושה חדרי שינה, סוויטות הבעלים הבכירות יורחבו משני חדרי שינה לשלושה. בנוסף, שתי הסוויטות הללו יכללו שלושה וחצי חדרי רחצה; סלון משופץ לחלוטין, יחידת הורים וריהוט מרפסת חוץ; וחדר אוכל נפרד חדש.

The Haven® by Norwegian® הוא מתחם סגור בתוך הספינה והגישה אליו היא באמצעות כרטיס מפתח בלבד. הלנים במתחם זוכים לשירות קונסיירז', אזור בריכה פרטי, מסעדה ובר.