המצב הביטחוני ממשיך לעשות גלים על עולם התעופה, כשעוד חברות מצטרפות ל"חרם על ישראל" ועוצרות את הקווים לנתב"ג. למרות עצירת הטיסות, בנמל התעופה בן גוריון עובדים כרגיל כשהיום כ-55,300 נוסעים יעברו בשדה.

חברת הלואו קוסט ריינאיר, שהודיעה על עצירת הטיסות לישראל בשבוע שעבר מודיעה כי תמשיך להשהות את הטיסות לישראל בעוד שבוע. 

שנשכח מהודו? אייר אינדיה מבטלת את הטיסות לישראל עד להודעה חדשה

ריינאייר הודיעה על כך באתר שלה וכרגע נראה שהיא לא תטוס לישראל או ממנה עד ה-26.8. בשבוע וחצי האחרונים לקוחות של החברה קיבלו הודעות נקודתיות על ביטול הטיסוה שלהם. כעת זאת הפעם הראשונה שהחברה מודיעה באופן רשמי על עצירת הטיסות. בכך היא מצטרפת לעוד חברות לואו קוסט, בהן חברת איזי ג'ט שלקחה את המצב הביטחוני צעד אחד קדימה והודיעה כי לא תחדש את הקו לישראל עד אפריל 2025. וחברת אגיאן איירליינס הייונית, שביטלה את טיסותיה לישראל (כרגע) עד יום רביעה ה-14 באוגוסט. 

כמו כן, בעקבות הערכות מצב ביטחוניות, קבוצת לופטהנזה מעדכנת מחדש את לוח הטיסות שלה במזרח התיכון. מה שאומר שהקבוצה תמשיך את ביטולי הטיסות לתל אביב עד 21 באוגוסט (כולל). לופטהנזה מציעה לנוסעים אשר מושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או הזמנה מחדש. נוסעים שרכשו כרטיסים ל/מאל אחד מהיעדים הללו, ושמועד טיסתם הוא עד 31 באוגוסט (כולל), יכולים לבטל את הזמנתם ללא עלות.