תל אביב מציעה שפע של אפשרויות למי שמעוניין לברוח מהשגרה ולחוות חוויות חדשות, ובגלל שהיא במרכז הארץ לא צריך יותר מ-24 שעות בשביל לבלות ולאגור כוחות להמשך הקיץ. קבלו את ההמלצות שלנו ללילה בעיר שלא נחה: איפה לנים, איפה מטיילים ואיפה עושים שופינג זול וכיף? מוכנים? צאו לדרך.

ישנים בסטייל: מלון רוטשילד 22

בתקופה בה הגבולות לחופשה בארץ הצטמצמו, תל אביב היא אחלה יעד לחופשה זוגית קצרה, שתכניס לכם קצת אנרגיות שאולי הקיץ והחופש הגדול הוציאו. אחד המלונות המומלצים בעיר הוא לא אחר מ"רוטשילד 22", מרשת מלונות פתאל. המלון, הנמצא בלב מרכז העיר, מציע חדרים מפוארים עם מיטה שלא תרצו לצאת ממנה, עם נוף עוצר נשימה של העיר, חדר אמבט ברמה גבוהה, מוצרי טיפוח של L'occitan וטרקלין עסקים עם פינוקים בלי סוף. אבל יותר מהכול, זה המלון המושלם לחופשה קצרה בעיר בעיקר בגלל המיקום שלו: נחלת בנימין, נווה צדק, שוק לוינסקי – נדמה כי כל המקומות השווים סובבים סביב המלון. מגוון רחב של בתי קפה, מוזיאונים, ברים ומועדונים, כל מה שתרצו נמצא קרוב אליכם. אם אתם מחפשים מסעדה כשרה לארוחת ערב, מסעדת "גושן" הכשרה נמצאת כמה דקות הליכה משם.

מלון רוטשילד 22 (צילום: ירדן כחול)
מלון רוטשילד 22 (צילום: ירדן כחול)

מחפשים מה לעשות אחרי ארוחת הערב? לאחר יום של פינוקים, אין דרך טובה יותר לסיים את היום מאשר בצחוק, באחת מההופעות ב"קולומבוס קומדי קלאב" בתל אביב. הקומדי קלאב, השוכן במרכז העיר ובמרחק מספר דקות הליכה ממלון רוטשילד 22, מציע מופעי סטנד-אפ המבטיחים חוויה של בידור משחררת, עם מיטב הקומיקאים המקומיים שיכניסו אתכם למצב רוח טוב ויהפכו את הערב שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

ארוחת בוקר, מלון רוטשילד 22 (צילום: ירדן כחול)
ארוחת בוקר, מלון רוטשילד 22 (צילום: ירדן כחול)

בוקר טוב: ארוחת הבוקר במלון

אמנם בחדר תמצאו מכונת נספרסו ופינוקים שונים, אך את ארוחת הבוקר במלון לא כדאי לכם לפספס. ארוחת הבוקר מתקיימת במקום מרהיב ושיקי במלון, שבערב הופך לבר-יין סודי, עם קוקטיילים מגניבים ואווירה סוחפת. רק דמיינו לעצמכם איך זה לסעוד בבוקר בתוך בר מגניב לאור יום. ארוחת הבוקר כוללת בופה עשיר ועמדת קפה עם מכונה ובריסטה. תוכלו לשבת באחת הפינוק המגניבות או על הבר שלאור יום נראה שונה לגמרי.

שוק לוינסקי (צילום: ירדן כחול)
שוק לוינסקי (צילום: ירדן כחול)

שוק לוינסקי: קסם של טעמים וריחות

אחד היתרונות הבולטים של בלשהות במלון במיקום מרכזי בלב העניינים כמו מלון רוטשילד 22, הוא לצאת ולחקור את האזור. 4 דקות הליכה יובילו אתכם אל שוק לוינסקי, חלק חשוב מהתרבות התל אביבית. בשוק תוכלו למצוא מגוון רחב של דוכנים המציעים תבלינים, ירקות ופירות טריים, גבינות, בשרים, חפצים ואקססוריז מגניבים.
אם כבר הגעתם לרחוב לוינסקי, אל תפספסו את "קפה לוינסקי", יש להם משקאות מגניבים ומרעננים עם כל מיני צמחים.
כתובת: לוינסקי 41, תל אביב

מעדניית פיורי (צילום: ירדן כחול)
מעדניית פיורי (צילום: ירדן כחול)

נווה צדק: שכונה עם קסם היסטורי

במרחק קצר מהשוק, תמצאו את נווה צדק, אחת השכונות הוותיקות והציוריות בתל אביב. נווה צדק היא שכונה מלאה ברחובות מרוצפים, בתי קפה קסומים וגלריות אמנות. להסתובב בה זה להרגיש כמו ברחובות המיוחדים האלו שיש רק באירופה. ואם כבר הגעתם, אל תפספסו עצירה במעדנייה חדשה, 5 דקות הליכה ממלון רוטשילד, שנקראת "מעדניית פיורי". המעדנייה נמצאת ברחוב הולנדי שקט, והיא נראית כאילו יצאה מתוך אגדה אירופאית. בפיורי תוכלו לרכוש דברים טעימים ומיוחדים, ולשבת במקום או לטייל באזור. יש שם משקאות אלכוהוליים מיוחדים שמיובאים מחו"ל, גבינות ממיטב המחלבות הכי טובות בארץ (ובצפון), פירות איכותיים ומוצרים מחו"ל מגניבים, כמו חטיפים ורטבים.
כתובת: ברחוב יהודה חסיד 11, נווה צדק, תל אביב

נחלת בנימין: החוויה התרבותית

בעקבות הביקור בנווה צדק, פנו לכיוון נחלת בנימין, אחד הרחובות היותר צבעוניים בתל אביב. רחוב זה, שהפך למוקד לאומניות ותרבות, מציע תמהיל מושלם של חנויות אומנותיות, גלריות ומופעים חיים. ימי שלישי ושישי הם ימים מיוחדים במיוחד ברחוב, כיוון שבאותם ימים מתקיים יריד האומנות והקוסמטיקה של נחלת בנימין. במסגרת יריד האמנים תיהנו מעשרות אירועים לאורך השנה, מופעי מוזיקה, תערוכות ודוכנים של קרמיקה, תכשיטים, ציור וצילום, טקסטיל ואופנה, פיסול ועוד. נחלת בנימין הוא מקום מושלם למציאת מתנות אישיות ולקבל השראה מהיצירתיות המקומית. אל תשכחו להיכנס לחנויות הקטנות ולבדוק את הפריטים הייחודיים שהן מציעות.
ימים ושעות פעילות יריד האמנים: שלישי 10:00-18:00, שישי 10:00-17:00

ירדן כחול היא יוצרת תוכן, בלוגרית וכתבת תיירות | אינסטגרם: yarden_cahol@