ארקיע הודיעה כי היא החלה במכירת חבילות סקי לחורף הקרובה לבולגריה. החבילות יתחילו במחיר של 699 דולר, ל-4 עד 7 לילות. החבילות כוללות טיסות, העברות, ציוד מלון וסקי פאס בשניים מהאתרים הפופולריים בנסקו ופמפורבו. שני אתרי סקי מושלמים לקהל המשפחות, הגולשים המתחילים ולמתקדמים. 

עינת יונגר כרמלי, סמנכ״לית שיווק ודיגיטל: ״לאורך כל השנה האחרונה ראינו את העלייה בביקוש בארקיע, הודות לרצף הטיסות והביטחון שאנחנו מעניקים לנוסעים. כעת, אנחנו יוצאים עם בשורה לחורף - עבור אלו שירצו להתרענן בחופשת סקי במחיר נגיש״.

אתר סקי בבולגריה (צילום: דוברות ארקיע)
אתר סקי בבולגריה (צילום: דוברות ארקיע)

בנסקו הפכה בשנים האחרונות לעיירת סקי מבוקשת. היום כל חובבי החופשות החורפיות, הסקי והשוקו חם מכירים אותה. הטיסה לבנסקו יחסית קצרה, כשעה וארבעים, במחירים משתלמים ועם התאמה מיוחדת גם לגולשים המתחילים והחובבים. בבנסקו יש חנויות, מסעדות, בתי קפה ודוכנים אוכל רחוב. המלונות מעוצבים באופן אירופאי וכזה שמתאים לחופשות סקי.

פמפורובו הוא אתר סקי פופולרי ומהידועים בדרום מזרח אירופה. הוא ממוקם בין יערות אורן ומגיעים לאיזור במהלך עונת החורף לסקי וסנובורד. מרכז פמפורובו מורכב ממספר בתי מלון וברים מומלצים. זהו אתר נופש ידידותי למשפחה ומתאים גם למתחילים ולבינוניים.