עונת התיירות באירופה נמצאת בשיאה ומביאה איתה שלל של דרמות והתנגשויות עם מקומיים. תושבים בערי התיירות הפופולריים מעלים בחודשים האחרונים הילוך במאבק נגד תיירות היתר, כמו כן בחוסר כבוד של התיירים אל מונומנטים ואתרים חשובים. אחרי שרק לפני חודש תיירת תודעה מנשקת ומתחככת עם פסל מפורסם בפירנצה ועוררה עליה את כעסם של הרשויות באיטליה, שעכשיו פועלות לזהות אותה, ותיירת אחרת שחתה טופלס במזרקה בפירנצה, כעת מגיעה הסערה הבאה. 

עכשיו, תיירים אירופאיים עצבנו את המקומיים לאחר שהחליטו לשחות מול בית קברות בוונציה. שני גברים, שנראו על ידי מקומיים שנסעו ב"סירת טקסי" בעיר האיטלקית, השאירו את בגדיהם מול בית הקברות סן מישל בשבוע שעבר ונכנסו למים העכורים. 

@dailymirror Tourists take dip in water near cemetery in Venice #dailymirror #breakingnews #fyp ♬ original sound - Daily Mirror

בית הקברות סן מישל (Isola di San Michele) שלצדו כנסייה, יושב על אי בלגונה הוונציאנית, בין ונציה למוראנו. תיירים מגיעים בדרך כלל לאי כדי לראות מקרוב את ממקום קבורתם של ידוענים, כולל המלחין יליד רוסיה איגור סטרווינסקי.

התגובות על התעוזה של שני הגברים לא איחרה לבוא. ונציאני אחד כינה את ההתנהגות "מבישה. גַס. בורים", בעוד אחר, הוסיף  שלשניים "אין כבוד בכלל".

בין התגובות ברשתות ניתן לראות התבטאויות חריפות יותר, כמו דרישה לעצור אותם, כשגולש אחד אף כתב "במדינות אחרות הם היו נעצרים, נקנסים בכבדות ואז נשלחים הביתה עם מגף...".

חשוב להבין, שמותר לאנשים לשחות רק באזורים מסוימים של ונציה, כמו חופים ציבוריים, ולא בתעלות או מקווי מים אחרים באזורי המגורים של העיר, הן בגלל סירות והן בגלל תנאים לא סניטריים. שחייה במקום לא מורשה, יכולה להיגמר בכנס וסילוק מהעיר לצמיתות. 

כאמור, המקרה האחרון מגיע אחרי שורה של תקריות מבישות של תיירים ברחבי איטליה. 

בגדול, האיטלקים מבינים שהתיירות בוונציה יוצרת בעיות עבור המקומיים. לראשונה השנה, כל מי שנכנס לעיר לטיול יום ישלם דמי כניסה של 8 דולר, במקביל להגבלת קבוצות תיירים לעד 25 אנשים. אך עד שהצעדים הללו יובילו לירידה במספר התיירים, כנראה שנראה עוד התנגשויות בין תיירים חסרי כבוד למקומיים.