לקראת טקס חלוקת פרסים שייערך בלונדון ב-17 בספטמבר של רשימת "50 המלונות הטובים בעולם", נחשף השבוע המלון בהכי טוב בקטגוריית "חווית האירוח הטובה בעולם" לשנת 2024. 

המלון שזכה הוא "רויאל מנסון מרקש" הממוקם בין החומות העתיקות של מרקש הישנה ועוצב על ידי מלך מרוקו. על פי הרשימה, אתר הנופש היוקרתי הזה יעשה הכל כדי לגרום לאורחים להרגיש כמו מלכים.

המלון, שהושק בשנת 2010, מורכב מאוסף של ריאדים פרטיים הפזורים בשישה דונם של גנים שופעים. המלון תואר כ"אמת מידה לתעשיית מלונות היוקרה", הודות לאירוח ה"יוצא דופן" ותשומת הלב לפרטים.

אתר הנופש כולל רשת של מנהרות נסתרות ו"דלתות סודיות", כך שהאורחים ירגישו פרטיות אולטימטיבית. כמו כן, המלון מספק לכל אורח את הארמון הפרטי והמשרת האישי שלו. "רויאל מנסור מרקש מייצג את אמנות האירוח", אומרת אמה סלייט, ראש תחום התוכן ב-50 המלונות הטובים בעולם, שהמשיכה לשבח את המלון על חוסנו לאחר אירוע הרסני, רעידת אדמה בעוצמה 6.8 פגעה במרכז מרוקו בספטמבר האחרון.

על מנת לקבוע את הזוכה, חברי האקדמיה שבוחרים את הרשימה, התבקשו לציין את הנכס שבו קיבלו את "חווית האירוח הבודדת הטובה ביותר" במהלך תקופת ההצבעה של 18 חודשים, תוך שימת לב מיוחדת לאווירה שלו, אספקת "אלמנטים חווייתיים ייחודיים" והחום הכללי של האירוח והסביבה.

"אנחנו רוצים שכל האורחים יעזבו את המלונות שלנו עם הזיכרונות המאושרים והקסומים ביותר מהשהייה שלהם", אמר מנכ"ל המלון, ז'אן קלוד מסנט, שאף תיאר את מקום כ"תכשיט בכתר".