תכף זה קורה, החודש הגדול יגמר ונחזור לשגרה מבורכת. בימים אלה, כשכל הקייטנות כבר הסתיימו ורעיונות של "קייטנת אמא ואבא" כבר מוצו, מצאנו לכם אטרקציות שיוכלו לסגור לכם את ימי החופשה שנותרו באווירה כיפית, מגוונת ואם אפשר חינמית ועם אופציה לבריזה או מזגן.

השאלה שאני נשאלת הכי הרבה בתקופה הזו: "אם יש לי עוד רעיונות לפעילות עם הילדים?!", כך שאני בהחלט מבינה את המצוקה של ההורים. למרות שיש תחושה שכבר עשינו הכל, מצאתי לכם 3 אפשרויות מהנות.

מופע וידיאו-ארט ופיקניק במערת פעמון

מחפשים הזדמנות לשלב בים טבע ומסכים בצורה יצירתית? בגן לאומי בית גוברין מחכה לכם אטרקציה מקסימה של וידיאו-ארט צבעוני, החבויה בלב הטבע בתוך מערת פעמון מרהיבה.
הפעילות, שזכתה לשם "טהירו", משלבת אורות צבעוניים בתוך מערת הפעמון הדרומית, יחד עם קטעי אנימציה ווידיאו מעוררי עניין וקסם לצלילי עטלפים ושירים כמו "עוגן במים" של אביתר בנאי, "אל תפחד" של אהוד בנאי ו"דימיון חופשי" של צ'רצ'יל.
מתי זה קורה?  בימי חמישי או מוצ"ש בערב, בין השעות 19:00-22:00.
הכניסה מתאפשרת בשלושה סבבים שונים כדי למנוע עומסים, לכן עדיף לקנות כרטיסים באתר של הגן הלאומי בית גוברין לזמן המתאים לכם.
מה עוד אפשר לעשות שם?  אל תחמיצו ביקור גם במערת הפעמון הצפונית. כמו כן, אפשר לטייל באזורים נוספים בגן הלאומי לפי מפות והסברים שיחכו לכם בכניסה, או להזמין עם הכרטיסים סלסלת פיקניק ולשבת כל המשפחה באזור מיועד לפיקניקים.
היכן: גן לאומי בית גוברין
לפרטים נוספים: רשות הטבע והגנים

טהירו במערת הפעמון בבית גוברין  (צילום: דנה סתוי)
טהירו במערת הפעמון בבית גוברין (צילום: דנה סתוי)

וונדרפארק בגן הבוטני בירושלים

הגן הבוטני בירושלים הופך בערב ל-Wonder Park - ארץ פלאות מלאת אשליות ומייצגים לכל המשפחה. הגן מזמין אתכם למסע מלהיב לאורכו של מסלול רב תחנות, בו יחכו לכם מופעי אקרובטיקה, סדנאות יצירתיות, מיצגים אינטראקטיביים ומשחקי ואמני אשליות שיעירו לכם את הדמיון.
מתי זה קורה? עד ה-31.8, בימים ראשון-חמישי 17:00-22:00, שישי: 10:00-15:00, מוצ”ש: 20:30-23:30
מה עוד יש שם: ולצד המסע בין התחנות השונות יתקיים גם המופע האקרובטי "אילוזיה – נפלאות הקרקס הבוטני" שיעלה 3 פעמים ביום (18:30, 20:00 ו-21:00). ברחבת הגן גם תוכלו ליהנות ממתחם פוד-טראקס שיגישו בו מגוון של אוכל טעים ואיכותי בתשלום.
היכן: יהודה בורלא 1, ירושלים
לפרטים נוספים: הגן הבוטני

wonder park בגן הבוטני בירושלים  (צילום: שי כהן)
wonder park בגן הבוטני בירושלים (צילום: שי כהן)

מופע אור קולי של אמן האור גיל טייכמן 

בטיילת בת-ים מתקיים בימים אלה מופע אורקולי של אמן האור גיל טייכמן - הכניסה חופשית. המופע האורקולי משולב יחד עם סימפוניה מוקלטת בהשתתפותם של כ- 30 נגנים, לצד מזרקות מים ואור המוצבות בתוך הים. ספויילר, צוות ההקמה כלל 4 צוללנים. השנה יוקדשו מופעי המזרקות לשובם של החטופים ולשלום חיילי וחיילות צה"ל וכוחות הביטחון.
מתי זה קורה? בכל ערב בין ראשון - שבת (ללא ערבי שישי) עד ה-31.8.
המופע מתקיים בין השעות: 20:30, 21:00, 21:30, 22:00, 22:30.
מה עוד יש שם? ניתן לחנות גם בחוף ראשל"צ, לעשות הליכה בשקיעה בים ולהגיע לנקודה בטיילת בת ים שם מתקיים המופע האורקולי. ככה חסכתם גם קצת עומס בכניסה לבת-ים ונהניתם מהליכה בשקיעה ופעילות ספורטיבית לכל המשפחה.
בסמוך למופע האורקולי יתקיים בין ה-21-22.8 פסטיבל אהבה על החוף המסורתי עם דוכני אוכל ומופעים בתשלום של נסרין קדרי עם אמיר דדון וגם מופע משותף של ריטה ורמי ולמחרת מופע של אודיה עם לירן דנינו ולאחריו מופע של טונה
היכן: מופע המזרקות האורקולי מתקיים במתחם נורדאו בטיילת.
קישור לרכישת כרטיסים לפסטיבל אהבה על החוף

דנה סתוי - כתבת תיירות | מדריכת סיורים בנווה צדק | בעלת הבלוג " זמן איכות" לטיולים ופנאי. 050-5418675 |  https://linktr.ee/danatime