על רקע העלייה במחירי השכרות הרכבים, חברת GoTo, הממחה בתחבורה שיתופית, מציעה שירות חדש של ליסינגמיש, "רכב כמנוי" חודשי מתחדש, שאמור להביא להוזלת העלויות הכספיות של רכבים שכורים.

השירות החדש אמור לאפשר ללקוחות הזמנת רכב דיגיטלית לתקופת הקיץ או לתקופת החגים וקבלתו עד הבית VIP (בתשלום נוסף). וזאת, ללא תשלום דמי פיקדון או מקדמה ובשירות פרימיום הכל כלול – ביטוח, אגרות רישוי, טיפולים לרכב כולל איסוף והחזרה, החלפת צמיגים ומצבר וזאת, במחיר חודשי קבוע.

כך למשל, בליסינג גמיש מחיר השכרה של קיה פיקאנטו יעמוד במסלול המוצע לשלושה חודשים, עד תום תקופת החגים, על 3,147 שקל לחודש ועל 3,042 שקל לכל חודש, אם שוכרים לשלושה חודשים.

מחיר ממוצע להכרת מיצובישי ASX יעמוד במסלול הליסניג הגמיש על 4,600 שקל לחודש ועל 4,310 שקל לכל חודש אם שוכרים לשלושה חודשים.

מחיר להשכרת מיצובישי ספייס סטאר יעמוד על 3,498 שקל לחודש ועל 3,381 שקל לכל חודש אם שוכרים שלושה חודשים. מחיר להשכרת סיטרואן ברלינגו יעמוד בליסינגמיש על 6,037 שקל לחודש ועל אותו המחיר לכל חודש, אם שוכרים לשלושה חודשים. מחיר ממוצע להשכרת קיה סטוניק יעמוד בליסינגמיש על 4,540 שקל לחודש ועל 4,259 שקל לכל חודש, אם שוכרים לשלושה חודשים.