עיתונאי YNET נדב צנציפר, העלה היום פוסט כועס נגד ארקיע, לאחר שלטענתו חברת התעופה הישראלית גובה מחירים מופקעים על כרטיס טיסה חד כיווני מלרנקה לישראל. 

בפוסט שלו נכתב: "רק בגלל שהבת שלי במילואים, מה שלא הותיר לי ברירה, חברת השחיטה ארקיע גזלה מישראלי שתקוע בגלל המלחמה בקפריסין 13!!!!!! אלף שקל לכיוון אחד מלרנקה. בושה וחרפה".

צנציפר צרף לפוסט הזמנה עם פרטי הטיסה מלרנקה לת"א, לעוד יומיים (28.8) בשעות הבוקר, בשורת התשלום מצויין הסכום 3,471 דולר. בשקלים מדובר על כ-13 אלף שקל. 

הציוץ של נדב צנציפר (צילום: מסך)
הציוץ של נדב צנציפר (צילום: מסך)

מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ', שראה את הציוץ, הגיב לצנציפר וצירף תמונה של מחיר עלות כרטיס בודד. ברלוביץ כתב: "בתמונה המחיר האחרון שנמכר באתר שלנו". המחיר שצורף רחוק מאוד מהסכום שפרסם צנציפר, ועומד על פחות מ-600 דולר. אך לא כאן נעצרת הסאגה, מאחר וצנציפר בחר למחוק את התגובה של מנכ"ל ארקיע. 

תגובת חברת ארקיע: "חברת ארקיע דוחה בתוקף את הטענות המופרכות שהועלו בפרסום המגמתי והשקרי שפורסם הבוקר על ידי איש התקשורת נדב צנציפר ברשת החברתית X. הפרסום המלא באי דיוקים ובפרשנויות מוטות, נועד במכוון להשחיר את שמה של ארקיע ולפגוע במוניטין שצברה בעמל רב במשך שנים. 
"העובדות הן כדלקמן: המחיר שצוין בפרסום מתייחס לכרטיסים עבור חמישה אנשים וכבודה, ולא עבור אדם אחד. הכרטיסים נרכשו מחברת נסיעות ולא ישירות מחברת ארקיע. תגובת מנכ"ל ארקיע, שכללה את מחיר כרטיסי הטיסה ליעד המדובר, נמחקה על ידי מר צנציפר עצמו, בניסיון ברור להשתיק כל קול המפריך את הנרטיב השקרי שבחר להציג.

הציוץ של מנכ''ל ארקיע שנמחק (צילום: מסך)
הציוץ של מנכ''ל ארקיע שנמחק (צילום: מסך)

"ארקיע רואה בחומרה רבה את ההתנהלות חסרת האחריות והזדונית של מר צנציפר. אנו דורשים ממנו להתנצל באופן פומבי וחד משמעי על הפרסום המכפיש, ולפרסם הבהרה המפרטת את העובדות לאשורן. בנוסף, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לנקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו, לרבות תביעת דיבה ולשון הרע, על מנת להגן על שמה הטוב של החברה ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד. אנו קוראים לציבור ולגופי התקשורת לגלות אחריות ולהימנע מהפצת מידע שקרי ומסולף. חברת ארקיע תמשיך לפעול בשקיפות וביושרה ותעשה כל שביכולתה על מנת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר וחווית הטיסה הנעימה והבטוחה.