מלון "דה דילי" בלונדון ומלון "דה מנור" באמסטרדם, מרשת מלונות לאונרדו של בית פתאל, נבחרו היום (שני) למלונות הטובים ביותר על ידי מגזין הנשיונל גאוגרפיק, כך כפי שפורסם ב"וואלה!".

"חברת השחיטה"? כתב הספורט תקף את ארקיע, וזה מה שהיה למנכ"ל לענות
מתכננים רוד טריפ? במקום השכרת רכב בתעריף יומי - לכו על מנוי חודשי

שני המלונות זכו בקטגוריה הנחשבת של "מלון הייחודי והטוב ביותר עבור אורחים המבקשים להרגיש כמו מקומיים באמסטרדם" ו"עבור משפחות". על מלון "דה דילי" נכתב: "הבקרים במלון דילי מתחילים בבריכה מקורה באורך 12 מטר (אטרקציה נדירה מאוד במרכז לונדון). היא נפתחת ב-06:30 בבוקר, כך שילדים אוהבים לשחות בה עוד בטרם ארוחת הבוקר, ורק אחר כך להגיע ולנסות את מכונת הפנקייקים בבופה". כמו כן, המגזין שיבח את המיקום של המלון בשל קרבתו ליעדים אסטרטגיים לתיירים. 

הבריכה במלון ''דה דילי'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הבריכה במלון ''דה דילי'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


על מלון "דה מנור" נרשם: "מלון מנור גורם לאורחיו להרגיש פחות כמו תיירים ויותר כמו חברים שבאו לביקור בעיר. המלון, השוכן במבנה שהיה בעבר בית חולים (כוכב הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף נולד שם), ממוקם בשכונת Oost הנעימה, במרחק הליכה קצר מגן החיות המלכותי ARTIS של אמסטרדם, מוזיאון Wereldmuseum ופארק Oosterpark הפורח, בו ממוקמת רכבת הרים שמשמשת להיט בקרב הקטנטנים".

מלון ''דה מנור'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מלון ''דה מנור'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"בשבתות, טיילו בשוק Dappermarkt הסמוך, המוכר תוצרת חקלאית, פרחים, ומטעמים הולנדיים. כדי להרגיש באמת כמו תושב אמסטרדם, קחו אופניים במלון וצאו לחקור את השכונה. בניגוד לצי האופניים הצבעוני להשכרה במקומות שונים, שמסגיר את העובדה שאתם תיירים, צבע האופניים שתיקחו במלון הוא שחור".