רשת מלונות במנצ'סטר הואשמה בביטול הזמנה של חדרים לאחר ההכרזה על האיחוד של אואזיס. הרשת הואשמה בניסיון להרוויח כסף, מאחר והחדרים שבוטלו הוצעו שוב במחירים גבוהים יותר.

סשה לורד, יועץ כלכלי במנצ'סטר רבתי, כתב ברשת ב-X כי יצרו איתו קשר מספר אנשים שנאמר להם שהחדרים שלהם בוטלו על ידי מלדרון מלונות בעקבות תקלה טכנית. לטענתו, מאוחר יותר המחירים הוצעו שוב "במחיר גבוה פי שלושה".

אואזיס הודיעו ביום שלישי שהם יתאחדו לסיבוב הופעות בשנת 2025. שמועות הסתובבו יום קודם לכן, לאחר שהלהקה פרסמה תמונה של תאריך שבו נכתב "27.08.24" בפלטפורמות המדיה החברתיות שלהם. אואזיס אמורה להופיע בהיטון פארק במנצ'סטר ב-11, 12, 19 ו-20 ביולי.

לילי סטראוד מניוקאסל סיפרה ל-BBC שהיא "לקחה סיכון" כשהזמינה חדרים בשני סופי שבוע במלון Maldron במנצ'סטר ביולי 2025 לאחר ספקולציות לגבי חזרתה של הלהקה. לדבריה, הרשת ביטלה את ההזמנות שלה לאחר ההכרזה על הסיור עקב "טעות טכנית", כאשר אותם חדרים רשומים כעת כלא זמינים.

מעריצה אחרת, סיפרה שהיא ואמה הזמינו חדר במנצ'סטר ביום ראשון לאחר שזיהתה רשימה של תאריכים ספקולטיביים לסיור האיחוד. לאחר מכן, המלון שלח לה ולעשרות מעריצים אחרים אימייל לאחר שהוכרז סיבוב ההופעות ואמר שההזמנות לא צלחו. מעריצה אחרת אמרה שהיא צלצלה ישירות למלון מלדרון, ונאמר לה בתחילה שההזמנה שלה עדיין נמצאת במערכת, לפני שאחר כך נאמר לה שלא ניתן למצוא אותה. "די ציפינו לזה", אמרה, והוסיפה שהיא "מתוסכלת".

מנצ'סטר, אנגליה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מנצ'סטר, אנגליה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דובר ממלדרון מלונות אמר שיש "בעיית רישום יתר" ולא היה זה ניסיון "למכור מחדש חדרים במחירים מנופחים". במלון אף הוסיפו, כי טעות טכנית בהזמנות שבוצעו בימי שני ושלישי הובילה לכך שהאתר הציע יותר חדרים פנויים ממה שהיה בפועל. אותה בעיה אפשרה ל"מספר קטן של לקוחות" להזמין חדרים במחיר גבוה יותר מאוחר יותר ביום שלישי, לדבריו, והוסיף שגם ההזמנות הללו יבוטלו.

כמו כן, הוצאה התנצלות רשמית על ידי המלון, שאינו מקבל הזמנות חדשות בזמן שהוא חוקר את הבעיה.

נכון לעכשיו, המחירים של כמה מלונות במנצ'סטר לסופי השבוע של ההופעות של אואזיס הכפילו את עצמם. לדוגמה, באתר של מלון אחד מציעים חדרים במחיר של כ-750 פאונד בסופי השבוע של המופעים, לעומת כ-350 פאונד בסופי השבוע האחרים הקרובים ביותר.