שתי נוסעות בטיסת פנים בסין העלו את זעמם של הגולשים ברשתות החברתיות, לאחר שהעלו תיעוד ברשת דווין (Douyin), בו הן מראות איך נעלו פעוטה כבת שנה כשהיא בוכה בשירותי המטוס. הסיבה למעשה המזעזע, הוא ניסיונן "לחנך אותה". חשוב לציין שהפעוטה הבוכייה אינה קשורה אליהן. 

"You can't come out if you keep crying!" Two female air passengers, frustrated by the crying of a #toddler, took the child into the #aircraft's bathroom for a disciplinary talk after obtaining consent from the child's grandmother, sparking controversy. https://t.co/XgydSuViNi pic.twitter.com/kMGTXdjLEy

המקרה, שאירע לפני כשבוע בסין, יכול היה לעבור מתחת לרדאר השתיים לא היו מעלות תיעוד לרשת. השתיים נתקלו בפעוטה שטסה עם סבתה וסבה מגויאנג לשנגחאי. הפעוטה התקשתה לשבת בשקט ובכתה במהלך שלוש שעות הטיסה. לנוסעות, על פי דיווח ברשתות זרות, נמאס לשמוע את הבכי והן לקחו אותה לשירותים באישור הסבתא.

בסרטון אפשר לראות אותן יושבות עם הפעוטה הבוכייה, כשברקע שומעים אחת מהן  אומרת "אם תפסיקי לבכות, הדודה תחזיר אותך לסבתא". כמו כן, "לא נשחרר אותך אלא אם תפסיקי לבכות".
 

לאחר שהסרטון המזעזע צבר תגובות קשות, הוא נמחק מהרשת. בין התגובות נכתב: "צריך לתבוע את הסבתא ואת שתי הנשים, ושירותי הרווחה צריכים להתערב בכך", "כולנו היינו פעם ילדים... אל תהיו מבוגרים קרי רוח".