הממשלה אישרה היום (שני) את בקשת משרד התחבורה להאריך פעם נוספת את הטבת טיסות חינם מאילת ואליה עד ה-30 בספטמבר 2024 לטובת מפוני הדרום והצפון ומשפחות החטופים, שנאלצו לעזוב את מקום מגוריהם בשל המלחמה.

כמו כן, הוארכה הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו. ההטבה ניתנת מאז 23 באוקטובר 2023 ומוענקת לכל מי שפונה בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את זכאותם בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל'), מירי רגב: "אנו רואים חשיבות עליונה בדאגה לרווחת כל אלה שעקב התקפות טרור נאלצו להתפנות מבתיהם בצפון ובדרום. אנו מחויבים לפעול בכל הדרכים להקל על חייהם של אותם מפונים שעדיין לא שבו לביתם. אני רוצה להודות לשותפינו במשרד האוצר על המשך הסיוע לאזרחי ישראל בימים מאתגרים אלו ונמשיך לגלות סולידריות ותמיכה ככל יכולתנו".

מנכ"ל משרד התחבורה הבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פועל לטובת המפונים מהיום הראשון למלחמה. בהנחיית השרה רגב, החלטנו להעניק הארכה נוספת להטבת טיסות חינם לאילת וממנה. כולי תקווה כי בקרוב המפונים יוכלו לשוב לביתם בביטחון, ועד אז אנו נעשה הכל כדי להקל עליהם ככל הניתן".