נמל קיסריה, שדורג על ידי ה-New York Times כאחד מ-10 יעדי התיירות הטובים ביותר, התחדש במתחם פודטראקים Moodtrucks. 

המתחם ממוקם בסמוך לרחבת הדשא המרכזי ליד מסעדת הלנה, והוא כולל שלושה פודטראקים -Mood for Burger, Mood for Crunch, ו-Mood for Sweets - בעיצוב צבעוני ומקפיץ המציעות מנות משובחות, כאשר כל פודטראק מתמחה ומגיש סוג אוכל מסוים. בין המנות שמוגשות על רקע הים והתפאורה המרשימה של קמרונות הנמל: בורגר מוד, קריספי צ'יקן, פיש אנד צ'יפס, סלט וינגרט, צ'יקן בורגר, צ'ורוס, מבחר קרואסונים ועוד.

את מתחם הפודטראקים Moodtrucks הקימו סנד ובועז, שני חברים מקיבוץ נווה חריף שבערבה. השניים, בעלי ניסיון רב שנים בתחום המסעדנות וניהול ברים, נפגשו לראשונה כשעבדו במלון יוקרה סיקס סנסס שחרות בנגב.

נמל קיסריה, מתחם הפודטראקים  (צילום: ליה להב אמיר)
נמל קיסריה, מתחם הפודטראקים (צילום: ליה להב אמיר)

"תמיד היה לנו את הניצוץ של פתיחת עסק עצמאי של אוכל מיוחד משלנו. אנו שמחים לפתוח את מתחם הפודטראקים Moodtrucks בנמל קיסריה ומזמינים את הקהל להגיע וליהנות מאוכל משובח, נוף עוצר נשימה ושירות מעולה, כמו במלון יוקרה", ציינו השניים. בנוסף לשלושת הפודטראקים של Moodtrucks, ייהנו מבקרי הנמל גם מפודטראק הכי ישראלי Falafel For You, המציע פלאפל אותנטי ומגוון סלטים טריים.

בפודטראק בנמל קיסריה  (צילום: mood trucks)
בפודטראק בנמל קיסריה (צילום: mood trucks)

ליאור פריטי, סמנכ"ל פיתוח, מסחר ותיירות בחברה לפיתוח קיסריה, ציין: "אנו משקיעים כל העת מחשבה ומשאבים רבים בכדי להעשיר ולהעצים את חווית הביקור בנמל קיסריה, שללא ספק מאפשר 'קפיצה קטנה לחו"ל' לאחד המקומות היפים בעולם בלי לעלות על מטוס. הביקור כאן מזמן הצצה מרתקת אלפיים שנה לעבר, לנבכי הקמרונות של הורדוס ששוקמו והפכו למרכז מבקרים ייחודי, טיפוס דרך גרם מדרגות מונומנטאלי לתצפית מרהיבה מבמת המקדש המשקיפה אל נופי קיסריה הקסומים, ביקור חוויתי בגלריות האומנים הציוריות, חווית צלילה ייחודית, סדנאות ניפוח זכוכית מרתקות ועוד".

שעות הפעילות של הפודטראקים:
7 ימים בשבוע בין השעות 23:00-11:00
טווח מחירים: 83-26 שקלים.