מלונות לאונרדו אירופה מרשת מלונות פתאל יצאו בשיתוף פעולה מסקן עם מועדוני אספני מכוניות היוקרה של פרארי, Ferrari Club Passione Rossa. 

שיתוף הפעולה, שזכה לשם "מרומא לפריז באדום", יכלול מסע אקסקלוסיבי של 30 מכוניות פרארי אשר יצאו ב-12 בספטמבר מרומא ועד לפריז, כשהם נושאים את דגלי המותגים לאונרדו ו-NYX מבית פתאל.

המסע בן הארבעה ימים יתחיל במלון Leonardo Boutique Hotel Roma Termini ברומא, ובמהלכו יעצרו באגם גרדה, יעברו דרך צרפת ויסיימו בפריז. מכוניות הפרארי (הנהוגות על ידי בעליהם ) ייסעו באזור הכפרי האיטלקי, נופי האלפים והאזורים הצרפתיים, כדי להדגיש את הקשר של מלונות לאונרדו מרשת מלונות פתאל עם יוקרה וחוויות ייחודיות.

Leonardo Lago di Garda Wellness and Spa   (צילום: Andrea Grazian)
Leonardo Lago di Garda Wellness and Spa (צילום: Andrea Grazian)

בהמשך המסע רכבי הפרארי יעברו ליד המלון החדש ברומא, NYX Hotel Rome, אשר עתיד להיפתח בתחילת 2025. המלון החדש, ממוקם בלב רובע פראטי ויציע כ-300 חדרים על פני שמונה קומות, מסעדה, בר וחדרי ישיבות גדולים. המלון מיועד להפוך לאייקון של אירוח לייף סטייל בבירה האיטלקית, הודות לעיצוב המשלב אינדיבידואליות, אמנות מקומית ואווירה אורבנית.

המסע ימשיך לצפון איטליה, תוך עצירה באגם גרדה, במלו ןLeonardo Hotel Lago di Garda - Wellness and Spa הממוקם על החוף הדרומי של האגם. המלון עבר לאחרונה שיפוץ כולל ומציע חווית רוגע מושלמת עם ספא מאובזר, שלוש בריכות וחללים מודרניים מעוצבים כאשר את כל אלו מקיף הנוף הקסום של האזור הכפרי של צפון איטליה הממוקם לא הרחק מהחופים היפים של אגם גרדה.

Leonardo Boutique Hotel Paris Opera (צילום: David Emmanuel)
Leonardo Boutique Hotel Paris Opera (צילום: David Emmanuel)

היעד הסופי של המסע יהיה פריז, שם נפתח לאחרונה מלון Leonardo Boutique Hotel Paris Opera. המלון הראשון מבית מלונות לאונרדו-פתאל בצרפת בכלל ובעיר האורות בפרט, מגלם בצורה מושלמת אלגנטיות פריזאית, הודות לקסם ההיסטורי של הבניין מהמאה ה-19 ולסגנון העכשווי של חללי הפנים שעוצבו על ידי מעצבת הפנים מארי-אגנס לובוטין.

"אנו גאים לשתף פעולה עם Passione Rossa Ferrari Club ביוזמה ייחודית זו שמחזקת את זהויות המותגים שלנו כשם נרדף למצוינות, יוקרה ואיכות, וממחישה את המחויבות שלנו לספק חוויות ברמה גבוהה לאורחים שלנו, במסע של שינוי וחדשנות", מסר רפי כרמון, מנכ"ל איטליה, צרפת והונגריה של מלונות לאונרדו מבית פתאל".