קבוצת טללים וקבוצת אברהם הודיעו על הקמת "אברהם טללים טורס בע"מ" - חברת תיירות שתציע חוויות תיירותיות ייחודיות בישראל ובמזרח התיכון המשלבות את החוזקות של שתי החברות.

עסקה זו, מייצגת שילוב מנצח בענף התיירות הישראלי. היא מאחדת את הניסיון העשיר והמוניטין של אברהם טורס בתחום התיירות העצמאית הנכנסת, עם המומחיות וההובלה של קבוצת טללים בתיירות המאורגנת ובתחום האטרקציות, ליצירת מותג תיירות חדש ומלהיב.

החברה החדשה תנצל את הסינרגיה בין החברות ותפתח מגוון רחב של מוצרי תיירות תוך שימת דגש על טיולים המציגים נרטיבים מגוונים של החברה הישראלית, חוויות אירוח בקהילות מקומיות מגוונות, פרויקטים תיירותיים בעלי השפעה חברתית וסביבתית חיובית וכל זאת תוך שימת דגש על העצמת החוויה התיירותית לבודדים.

גלעד שאולוף מנכ"ל קבוצת אברהם (הוסטלס וטורס) מרחיב על החזון המשותף: "אנו מתרגשים מהאיחוד והחיבור החדש לקבוצת טללים. אברהם-טללים טורס תיצור סטנדרט חדש בתיירות הישראלית ובעזרת החיבור לטללים תגיע לקהלי יעד שאברהם עד היום לא פנתה אליהם. אנחנו מתכוונים לנצל את החוזקות והניסיון הגדול של שתי החברות, לשלב ידיים ולקחת את החברה החדשה צעד אחד קדימה תוך שילוב היכולות השיווקיות, לוגיסטיות והניסיון העשיר של קבוצת טללים בתיירות המאורגנת. המטרה שלנו היא גם להמשיך ולחשוף את המגוון החברתי - תרבותי של הקהילות השונות בישראל ואת המורכבויות השונות, זאת תוך יצירת השפעה חיובית על הקהילות המקומיות והסביבה. אנו רואים ערך עצום בחשיבות הבאת תיירים לישראל ושכנותיה, בטח לאור התקופה הנוכחית" 

רועי פורת מנכ"ל חברת טללים כנסים אירועים ותיירות (חברת בת לקבוצת טללים), מוסיף:  האיחוד הזה מהווה אבן דרך חשובה בהתפתחות של קבוצת טללים ופותח בפנינו אופקים חדשים והזדמנויות ייחודיות לשיתוף פעולה ולהרחבת החוויות שאנו מציעים לתיירות ב- B2C (תיירות בודדים) . המיזוג נבנה על בסיס הערכים המשותפים של שתי החברות - מחויבות לחוויות אותנטיות, שירות לקוחות מעולה, וחדשנות מתמשכת בתחום התיירות. אני בטוח שהחיבור הזה יאפשר לנו להמשיך לייצר חיבור של אנשים לישראל תוך כדי מתן מענה מדויק לצורכי הלקוחות שלנו וליצירת חוויות בלתי נשכחות.