לרגל החגים, יניב לניס, מייסד קבוצת הפייסבוק "טיסות סודיות", שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב ב-103fm על נושא שמעניין ישראלים רבים בתקופה זאת - מחירי הטיסות לחו"ל.

12 טיסות שבועיות: אתיחאד אירוויז מעלה הילוך

כך הוא אמר: "בימים הקרובים, מי שרוצה לחסוך כסף והוא מספיק זמין וספונטני לעשות את זה - יש לנו עכשיו שבועיים נהדרים עם מזג אוויר משגע באירופה עם מחירי הרגע אחרון. עד 150 דולר כולל כבודה, אצל רוב סיטונאי התיירות בישראל יש המון מושבים ריקים, שמשחררים אותם יומיים-שלושה לפני הטיסה".

בנוגע לטיסות בחגים, אמר לניס: "מי שמאוד חשוב לו לטוס בחברות הישראליות - ברוב הטיסות כבר אין מקום פנוי. מי שמוכן לקחת סיכון, אם אנחנו מדברים על ראש השנה, אפשר להגיע לרומניה ב-280 דולר, או לקפריסין ב-360 דולר, או לאתונה ב-550 דולר. אלה לא מחירים זולים, אבל זה יחסית סביר".

"באלעל אין מושב אחד פנוי לאתונה כמעט חודש שלם קדימה. אם אנחנו ממש מתעקשים לטוס באלעל במחלקת תיירם ניתן, להגיע לפריז ב-800 דולר, או ברצלונה ודובאי ב-700 דולר. לרוב היעדים אין מושב אחד פנוי לתיירים, ישר קופצים למחלקות הגבוהים ואנחנו מדברים על אלפי דולרים לאדם", הוסיף.

"המצב בחג הסוכות אפילו יותר חמור, כי לרובנו יש יותר ימי חופשה בסוכות, באלעל מצב הזמינות הוא נוראי. מי שמוכן להמר על חברת תעופה זרה אני רק מזכיר - שהכסף חוזר אליכם, אבל נשארים בארץ, שזו גם עוגמת נפש לא קטנה. הרבה אנשים נכוו באוגוסט", סיכם.