חברת אל על מפרסמת היום (שני) את לוח טיסותיה לחורף 2025, עם מחירים אטרקטיביים שיהיו תקפים עד 20 בספטמבר 2024. המחירים מתייחסים לטיסות הממריאות בין ינואר-מרץ למגוון יעדי אל על וסאן דור.

מחירי הטיסות, כפי שמופיעים מעודכנים במערכות ההזמנה של החברה, תקפים לכרטיס הלוך-חזור במחלקת תיירים מסוג LITE שכולל טרולי (מלבד יעדי צפון אמריקה שזמינים ב-Classic).

בין היעדים: יעדי אגן הים התיכון החל מ-199$ עם סאן דור, בלגרד שבסרביה החל מ-229$ עם סאן דור, קרקוב וורשה החל מ-249$ עם סאן דור, ברלין החל מ-285$, מילאנו החל מ-293$, רומא החל מ-298$, ליון שבצרפת החל מ-299$ (סאן דור), ציריך החל מ-305$, מינכן החל מ-346$, פריז החל מ-349$, פרנקפורט החל מ-360$, לונדון החל מ-419$, טוקיו החל מ-899$, ניו יורק החל מ-999$ ומיאמי החל מ-1099$. 

רחובות טוקיו (צילום: רויטרס)
רחובות טוקיו (צילום: רויטרס)

לוח טיסותיה של אל על בחורף הקרוב מתמקד ביעדים המרכזיים, אליהם החברה מקפידה לתגבר את טיסותיה לאורך כל המלחמה, ביניהם ניו יורק, פריז, לונדון ותאילנד. כמו כן, החברה תמשיך להתמקד ביעדי צפון אמריקה, אליהם תפעיל למעלה מ-40 טיסות שבועיות.

בתחילת השנה עדכנה החברה שהקו לטוקיו יפעל באופן שנתי, זאת לצד הרחבת הפעילות לתאילנד והפעלת מספר שיא של טיסות שבועיות ליעד האהוב בחורף הקרוב, כך שיפעלו סה"כ 17 טיסות שבועיות למזרח - בנגקוק, פוקט וטוקיו יחדיו. החברה תוסיף ותתגבר את הקו לפריז, כך שיפעלו למעלה מ-20 טיסות שבועיות לפריז, וסה"כ כ-200 טיסות שבועיות לאירופה. חברת סאן דור מקבוצת אל על תפעיל עוד 45 טיסות שבועיות ליעדיה השונים. 

סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, שלומי זפרני: "אל על בנתה את לוח טיסותיה לחורף הקרוב עם דגש משמעותי ליעדיה המרכזיים שמאפשרים קישוריות רחבה ליעדי המשך, והקפידה להמשיך ולתגבר את תדירויות הקווים ליעדים אלה. אנו יוצאים במהלך נוסף שמטרתו להדגיש לציבור שככל שמקדימים להזמין את טיסות החורף מראש, כך יוכלו להבטיח מחירים אטרקטיביים ליעדי אל על השונים. זה הזמן לתכנן את חופשות החורף לשנת 2025, ולהוסיף את מוצר פרוטקט במחיר סמלי שמאפשר להזמין טיסות מוקדם בראש שקט, עם אפשרות ביטול עד 24 שעות ממועד ההמראה".