אולי לא שמתם לב, הסתיו כבר פה והטמפרטורות בערבים מתחילה להתאזן. כדי שננצל את המזג האוויר המושלם הזה, רגע לפני שיהיה גשום וקר, מצאנו לכם מלונות שיתנו לכם הרגשה חמימה בזכות מתחם ספא ובריכה מחוממת. ואם אתם לא מספיקים להגיע אליהם לפני החגים, גם בחורף הם רלוונטיים, כך שתוכלו לנפוש בישראל ולהרגיש הכי בבית בעולם. 

רויאל ביץ' תל-אביב: יוקרה אורבנית על שפת הים
מלון רויאל ביץ' תל-אביב, מקבוצת Isrotel Exclusive, מציע חופשת סתיו המשלבת את היוקרה האורבנית של העיר הלבנה עם הקסם של חופי הים התיכון. ממוקם על טיילת החוף, המלון מספק גישה מיידית לאטרקציות העיר, כולל שכונת נווה צדק הציורית וסמטאות יפו העתיקה. המלון מציע 230 חדרים וסוויטות מעוצבים בקפידה. בקומה הרביעית תמצאו בריכה עם תצפית פנורמית הצופה אל הים. הספא שלן המלון מציע למעלה מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי. 

הבריכה של פולי האוס תל אביב (צילום: איה בן עזרי)
הבריכה של פולי האוס תל אביב (צילום: איה בן עזרי)

פולי האוס תל אביב: אייקון אורבני עם נגיעות היסטוריות
במרכזה הסואן של תל אביב שוכן מלון פולי האוס, יצירת מופת אדריכלית בת למעלה ממאה שנה. ממוקם בצומת מרכזי, המלון מציע גישה נוחה לאטרקציות המובילות של העיר. 40 חדריו המעוצבים בקפידה מספקים אווירה אינטימית, אך הכוכב האמיתי הוא הגג. כאן תמצאו בריכה מחוממת עם נוף פנורמי מרהיב של העיר, לצד ג'קוזי זוגי וסאונה יבשה. הספא מציע מגוון עיסויים מקצועיים, המשתלבים היטב עם מתקני הרווחה לחוויה מרגיעה ומחדשת.

הספא בקראון פלזה תל אביב (צילום: איה בן עזרי)
הספא בקראון פלזה תל אביב (צילום: איה בן עזרי)

קראון פלזה תל אביב: יוקרה על קו החוף
קראון פלזה תל אביב, הממוקם על הטיילת, מציע את המיקום המושלם לחופשה עירונית. הבריכה המקורה והמחוממת של המלון, עם נוף מרהיב לים, מספקת מפלט מרענן בכל עונות השנה. מתחם הספא החדש, CROWN SPA, מציע טיפולים ייחודיים המותאמים במיוחד לעונות הסתיו והחורף, כולל ג'קוזי וחמאם טורקי להפגת הקור.

הבריכה של מלון VERT ירושלים (צילום: איה בן עזרי)
הבריכה של מלון VERT ירושלים (צילום: איה בן עזרי)

VERT ירושלים: פסגת הפינוק בעיר הקודש
בגבעת רם בירושלים, מלון VERT מציע נופים עוצרי נשימה של העיר העתיקה. מתחם ה-VERT SPA הוא אוזיס של רוגע, עם חמישה חדרי טיפולים וחדר זוגי מפנק עם ג'קוזי. הבריכה החצי-אולימפית המחוממת, עם גג נפתח, מאפשרת שחייה מהנה בכל מזג אוויר, מוקפת במדשאות ופינות ישיבה נעימות.

מלון כפר המכביה  (צילום: יח''צ)
מלון כפר המכביה (צילום: יח''צ)

כפר המכביה: שלווה בלב המטרופולין
למרות קרבתו למרכז, מלון כפר המכביה מציע אווירה שקטה וירוקה. ספא Calma במלון הוא מקדש של רוגע, המציע מגוון רחב של טיפולים הוליסטיים. מעיסויים קלאסיים ועד טיפולים ייחודיים כמו מיאומסולוגיה, הספא מספק חוויה מרגיעה ומחדשת לגוף ולנפש.

מלון וורט אילת  (צילום: איה בן עזרי)
מלון וורט אילת (צילום: איה בן עזרי)

VERT אילת: אסקפיזם טרופי בדרום
בקצה הדרומי של ישראל, מלון VERT אילת משלב נופים מרהיבים של הים האדום עם עיצוב אוריינטלי עדכני. הבריכה הגדולה והמדשאות המטופחות מספקות אווירה טרופית מושלמת. מתחם הספא ELEVATE, שעוצב מחדש בסגנון הוליסטי, מציע מגוון רחב של טיפולים מפנקים, ג'קוזי ענק, וסאונות לחוויית רוגע מושלמת.