נוסעים בטיסה של חברת התעופה האוסטרלית Qantas Airways מסידני לטוקיו, הופתעו לגלות שבשל תקלה טכנית במערכת הבידור, ניתן לראות סרט המסווג למבוגרים בלבד.

בשל בעיות טכניות במהלך הטיסה, לא התאפשרה בחירה אישית של סרטים. ובניסיון להקל על המצב, הנוסעים התבקשו להצביע על הסרט המועדף עליהם. "המושב האחורי", סרט למבוגרים בלבד משנת 2023 בכיכובם של דקוטה ג'ונסון ושון פן, זכה ברוב הקולות.

לא ברור כיצד הסרט, הכולל תכנים מיניים מפורשים וסצנות עירום גרפיות, נכלל בסקר. עם זאת, במשך חצי שעה, כל נוסעי המטוס, כולל ילדים, נחשפו לסרט. על פי אחד הנוסעים שחלק את חווייתו במדיה החברתית "רדיט", לא ניתן היה לכבות את המסך או להשתיק אותו.

המושב האחורי (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג)
המושב האחורי (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג)

"היה בלתי אפשרי להשהות, לעמעם או לכבות את המסך. והנה העניין - הסרט שהוקרן היה בלתי הולם בעליל. הוא כלל עירום גרפי והרבה סקסטינג - מהסוג שבו ניתן היה לקרוא את ההודעות על המסך ללא צורך באוזניות. זה היה מאוד לא נעים לכולם, במיוחד עם משפחות וילדים על הטיסה", כתב.

בהודעה לאתר news.com.au, חברת התעופה אישרה כי הסרט לא היה מתאים להקרנה על כל המסכים. קוואנטס חוקרת את המקרה, ואמרה כי הסרט הוחלף בסופו של דבר בסרט ידידותי יותר למשפחה.

"הסרט בבירור לא היה מתאים להקרנה לכל הטיסה ואנו מתנצלים בכנות בפני הלקוחות על החוויה הזו", אמר דובר קוואנטס. "כל המסכים הוחלפו לסרט ידידותי למשפחה לשארית הטיסה, שזה הנוהל הרגיל שלנו במקרים הנדירים שבהם בחירת סרטים אישית אינה אפשרית. אנו בודקים כיצד נבחר הסרט".