נורוייג'ן קרוז ליין (NCL), חברת הקרוזים הבינלאומית חושפת את מיצוב המותג החדש שלה, "MORE", במטרה להעניק לנוסעיה חוויית שייט עשירה ומגוונת יותר.

במסגרת המהלך, NCL משדרגת את חבילת Sea הפופולרית שלה לחבילת 'More At Sea', שתציע מגוון רחב יותר של הטבות פרימיום לנוסעים. החבילה החדשה כוללת מבחר מורחב של מותגי משקאות אלכוהוליים בינלאומיים מוכרים, כגון וודקה Grey Goose, טקילה Casamigos, וויסקי בורבון וודפורד ריזרב ועוד. בנוסף, הנוסעים יוכלו ליהנות ממבחר של יותר מ-100 קוקטיילים מיוחדים.

בתחום הקולינרי, הנוסעים בהפלגות של שבעה ימים ומעלה יזכו לארוחות מיוחדות נוספות, כולל האפשרות ליהנות מעד שלוש מנות ראשונות וקינוחים בכל ארוחה.

NCL משדרגת גם את חוויית הגלישה באינטרנט עם גישה לרשת Starlink המהירה. כל נוסע בחדר יקבל כניסה ייעודית של 150 דקות Wi-Fi, מה שיאפשר ליותר אנשים להישאר מחוברים במהלך ההפלגה.

דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line, מסביר: "השקענו זמן רב בהקשבה לאורחים ולשותפינו לנסיעות, וגילינו שמה שהם רוצים זה לראות יותר, לעשות יותר ולהנות יותר כשהם נופשים איתנו, ולעשות זאת בקלות ובפשטות."

בנוסף לשדרוגים אלה, NCL מרחיבה את היצע הבידור שלה עם הפקות מוזיקליות בינלאומיות חדשות, כגון 'מהפכה: חגיגה של נסיך' שתושק לראשונה על סיפון האונייה החדשה Norwegian Aqua בשנת 2025.

החברה גם משיקה אפליקציה חדשה לנייד שתפשט את תהליך תכנון השייט ותאפשר לנוסעים לבצע הזמנות באופן קל יותר על האונייה, כולל אוכל, סיורי חוף ובידור.

נורוייג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות NCL)
נורוייג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות NCL)

עם צי של 19 אוניות וכ-450 יעדים ברחבי העולם, NCL ממשיכה להרחיב את היצע ההפלגות שלה. החל משנת 2026, החברה תציע מגוון גדול יותר של הפלגות קצרות, הפלגות לאיים הקריביים ואיי הבהאמה, ומסלולים מגוונים יותר באירופה.

לא מצונזר: סצנות סקס חושפניות הוקרנו לילדים בטיסת קוואנטס
שבט אחים גם יחד: רעיונות לטיולים לחיבור בין ציבורים שונים בישראל

בשנתיים הקרובות, האוניות החדשניות ביותר של החברה, Norwegian Aqua ו-Norwegian Luna, יציעו יותר אטרקציות, כמו כן גם הופעת הבכורה של Aqua Slidecoaster - רכבת ההרים ומגלשת המים ההיברידית הראשונה בעולם. עם מגלשות כפולות מלהיבות ומעלית מגנטית שמניעה אורחים הרפתקנים דרך שני מסלולים שונים, אטרקציה חדשנית זו תכלול שלוש קומות של פיתולים וסיבובים מרגשים סביב משפך הספינה.

החברה גם תציג בבכורה את המסעדה התאילנדית המיוחדת שלה, Sukhothai, כמו גם את מזללת הבכורה שלה שתציג תפריט ייעודי מבוסס צמחים.