חברת התיירות "קשרי תעופה" רוכשת את פעילות טיולי האקסטרים מחברת אסא אקסטרים. השותפות החדשה, בניהולם של האחים אסא, מבטיחה להפוך את עולם הספורט האתגרי לנגיש יותר מתמיד עבור הישראלים.

החברה המשותפת תציע מגוון עשיר של חוויות אדרנלין, החל מגלישת גלים וקייט, דרך צלילה וספורט ימי, ועד לטיולי אופנועים וג'יפים ברחבי העולם. כל זאת תוך ניצול המומחיות והקשרים הבינלאומיים של קשרי תעופה.

עמית זלדמן, סמנכ"ל כספים בקשרי תעופה, מסביר את ההיגיון מאחורי המהלך: "הרכישה הזו היא צעד אסטרטגי להרחבת הקבוצה לעולמות תוכן חדשים ומרגשים. אנחנו הופכים ל-one stop shop אמיתי בענף התיירות, ופותחים דלת לקהל חדש ותוסס של חובבי אקסטרים".

אוריה אסא, מייסד ובעלים של אסא אקסטרים, נלהב מהאפשרויות החדשות: "השותפות הזו תזניק את ספורט האקסטרים בישראל לגבהים שלא הכרנו. אנחנו הולכים לפתוח בפני הישראלים הזדמנויות גלישה במקומות בתוליים ומדהימים כמו מאוריציוס, צפון ברזיל, וייטנאם, קאבו ורדה וסרי לנקה".

המהלך כולל גם זכויות יבוא ושיווק בלעדיות למותגי גלישה מובילים כמו Cabrinah, Dakine wind, xenonBoard ו-Flysurfer. בנוסף, החברה מתכננת להרחיב את פעילותה לתחומי ספורט אקסטרים נוספים, כולל סקי וטיולי שטח.

קבוצת "קשרי תעופה", המוכרת בזכות מגוון השירותים הרחב שלה בתחום התיירות, מביאה לשותפות את הניסיון הרב שלה בתחום הלוגיסטי והתפעולי. מנגד, האחים אסא מביאים את המומחיות שלהם בענף הקייט סרפינג ואת הקונספט החדשני שפיתחו, המשלב סדנאות גלישה עם חוויות תרבותיות מקומיות.

"זה רגע מרגש עבורנו," מסכם אוריה אסא. "השילוב בין היכולות של קשרי תעופה והניסיון שלנו בעולם האקסטרים יוביל אותנו ואת הלקוחות שלנו למחוזות חדשים ומסעירים. אנחנו מוכנים להפוך כל חלום אקסטרים לחוויה בלתי נשכחת".