חברת פאנטסתי מקבוצת אמסלם טורס, הודיעה היום (ראשון) כי לאור הביקושים היא תוסיף יעדים חדשים, אליהם ייצאו טיולים מאורגנים באביב-קיץ 2023. בין היעדים החדשים שתשווק החברה: פורטוגל, חבל טירול באוסטריה וברצלונה.

מהקולוסיאום עד הוותיקן: המדריך המלא לרומא שאתם חייבים להכיר
מחפשים דיל לפסח? אלו היעדים החמים של החג ששווה לברר

בחברה טענו כי קטגוריית הטיולים המאורגנים בישראל נמצאת בתנופה וצומחת מאוד בשנים האחרונות. כיום ניתן לראות שטווח הגילאים רחב יותר, הרבה צעירים לומדים להעריך את איכותם של הטיולים, ההספק הרב, דילוג על תורים, אוטובוס צמוד, מדריך דובר עברית וכמובן הערך המוסף בכמה שפחות לוגיסטיקות. 

 לדוגמה, עלות טיול מאורגן בפורטוגל- (ליסבון, פורטו, סינטרה, קשקאיש, קוארו, קוביליה) למשך שמונה ימים על בסיס חצי פנסיון החל מ-1,699 דולר. אוסטריה למשפחות (חבל טירול) למשך שמונה ימים על בסיס חצי פנסיון החל מ- 1,670 דולר. ברצלונה למשפחות (ברצלונה, קוסטה בראווה, פיגראס, חירונה) שמונה ימים כולל לינה בפארקי השעשועים סטייל דיסנילנד על בסיס חצי פנסיון החל מ- 1,450 דולר.

תצפית 5 האצבעות באוסטריה (צילום: שאטרסטוק)
תצפית 5 האצבעות באוסטריה (צילום: שאטרסטוק)

פזית בר-עוז, מנכ"לית חברת פאנטסתי, מסרה: "עולם הטיולים המאורגנים שופע ופונה למגוון קהלי יעד עם רמת דיוק מושלמת לעולמות תוכן המותאמים לנוסע, מה שמוביל לפופולאריות גוברת בקרב הקהל הישראלי בשנים האחרונות. אנו רואים שהיקפי ההזמנות לקיץ הקרוב מזנקים עם גידול של  63% הודות לכניסתם של יעדים חדשים וסביר שתרמה לכך גם ההתייקרות העולמית בכל הנוגע לטיולים - מלונות, טיסות, השכרת רכב והסעדה".