AYA - מסע אל עולם מופלא
מהרגע שבו תיכנסו ליקום של AYA, שנמצא במרכז הקניות וואפי (WAFI), תהיו מוקפים בצלילים, אורות וגרפיקה משוכללת. במתחם האינטראקטיבי החדשני, שמתפרש על שטח של 3,700 מ"ר, ישנם  12 אזורים שונים שכל אחד מהם מספר סיפור אחר. את המקום הייחודי הזה, שמתאים לכל המשפחה, לקח שנתיים להקים. 
את המסע שלכם תתחילו בחדר אורורה (Aurora)  - הלב של החוויה כולה, הכולל טכנולוגיית מגע שמגיבה למבקרים, ולאחריה תמשיכו באינטראקציה  עם עולמות אחרים, כמו הצמחייה הפורחת של פלורה (Flora) - גן פרחים זוהר וייחודי, הגאות והנהר (Tides and The River) שמגיבים לצעדים שלכם על ידי סערות ובריכות צבע ואור או The Falls – מפל המגיב לשמע ופועל בניגוד לחוקי הכבידה.

IMG Worlds of Adventure (צילום: לשכת התיירות של דובאי)
IMG Worlds of Adventure (צילום: לשכת התיירות של דובאי)

IMG Worlds of Adventure
יום ב-IMG Worlds of Adventure, אחד מפארקי השעשועים המרגשים ביותר בדובאי ופארק השעשועים המקורה הגדול בעולם, בטוח יגרום לילדים לחייך. המקום כולל 28 מתחמים, כל אחד בגודל של מגרש כדורגל, כל אחד מלא באטרקציות לכל המשפחה. הריידים ורכבות ההרים המדליקים של הפארק מייצרים מפגשים עם דמויות מוכרות כמו בנות הפאוור פאף וגיבורי מארוול או עם דינוזאורים משוטטים על פני כדור הארץ, מאפשרים לחוות את הריגוש המהמם של מעוף דורסים ועוד מבחר ריגושים.

Motiongate Dubai
הוליווד מתעוררת לחיים ב-Motiongate Dubai. פארק השעשועים המעניין הזה כולל מתקנים ואטרקציות המבוססים על כמה מהסרטים הזכורים והמצליחים ביותר של השנים האחרונות. תוכלו לפגוש בפארק את הדמויות האהובות עליכם ולהצטלם עימם, כמו גם לחיות מחדש כמה רגעי קולנוע פנטסטיים מסרטים כגון שרק, מכסחי השדים, קונג פו פנדה, הדרדסים ועוד.
https://www.motiongatedubai.com/en

LEGOLAND  (צילום: לשכת התיירות של דובאי)
LEGOLAND (צילום: לשכת התיירות של דובאי)

LEGOLAND דובאי
פארק לגולנד דובאי, כשמו כן הוא - פארק שעשועים המבוסס על אבני הלגו המוכרות שמתאים למשפחות עם ילדים עד גיל 12. כמו אחיו באירופה, בפארק, הגדול והססגוני, תמצאו מבחר אטרקציות ומתקנים כדוגמת רכבות הרים, שיט בצוללת, לימוד נהיגה, השטת סירות, מגדלי טיפוס, בניית דגמים, פארק משחקים, ירי ברובי לייזר, מופעים ועוד.
גם בדובאי לא נפקד מקומו של מתחם המיני לנד המפורסם, הכולל שלל מבנים מרחבי העולם הבנויים מאבני הלגו. בין המבנים תוכלו למצוא את המבנים המרכזיים בדובאי, כגון מגדל בורג' ח'ליפה, מלון בורג' אל ערב ועוד.
לצד הלגולנד "היבש" שוכן פארק המים "לגולנד" בדובאי, שאף הוא תוכנן במיוחד לילדים בגילאי שנתיים עד 12, ומציע שלל אטרקציות רטובות כגון בריכת גלים, מגלשות מים, אזור לבניית סירות מאבני לגו, בניית רפסודה מאבני לגו והשטה שלה בנהר, שיט באבוב ועוד, בפארק תמצאו מתחם משחקי מים ענק בשם Splash Safari, הכולל מגלשות ודמויות מ-Safari Duplo שהקטנים יאהבו לשחק בו, בזמן שהאחים הגדולים ייהנו ממשחקי מים אקסטרימיים ב-Joker Soaker.

Deep Dive Dubai (צילום: לשכת התיירות של דובאי)
Deep Dive Dubai (צילום: לשכת התיירות של דובאי)

Deep Dive Dubai 
בריכת Deep Dive Dubai, שנכנסה לשיאי גינס בזכות היותה בריכת הצלילה העמוקה בעולם, עם עומק של 60.02 מטר, עוצבה בהשראת מורשת צלילה הפנינים העשירה של איחוד האמירויות הערביות, הבריכה של Deep Dive Dubai היא ממש לא בריכה רגילה, אלא היא כוללת עיר שקועה ומדהימה עם נוף אורבני נטוש, המכיל, בין שאר ההפתעות, דירה, מוסך ומשחקי ארקייד. הבריכה מתאימה לצוללנים מכל הרמות. מצד אחד  - היא מהווה סביבת צלילה מבוקרת עבור מתחילים ומצד שני מציעה פתח להרפתקאות חדשות עבור צוללנים מנוסים וחובבי ריגושים שרוצים להעמיק ולחקור עוד. במקום נערכים גם קורסי צלילה עם מדריכים בינלאומיים.

Sky Views Dubai
Sky Views Dubai לוקחת את הסיור בעיר לגבהים חדשים, תרתי משמע. משפחות אמיצות, תאוות אדרנלין,  יכולות לאתגר את עצמן בחוויית ה-Edge Walk ו-Sky Glass הממוקמת בקומות 52 ו-53 של מלון Address Sky View, האייקוני עם המגדלים התאומים. בשלב הראשון עולים במעלית הזכוכית הפנורמית ומגיעים אל תצפית בגובה של יותר מ-220 מטר מעל פני הקרקע. בשלב השני, יוצאים ל-Edge Walk Sky Views Observatory. זוהי ההליכה הגבוהה ביותר בעיר, בגובה של למעלה מ-219.5 מעל פני הקרקע, לאורך החלק החיצוני של הבניין, כאשר אתם קשורים ברתמות ומקיפים בהליכה ללא אחיזת ידיים את הבניין. בשלב השלישי גולשים במגלשה זכוכית עתידנית ועוצרת נשימה - מעין צינור שקוף, בגובה 219.5 מטר מעל הקרקע, העוטף את המגדל מבחוץ ומחבר בין קומה 53 לקומה 52.