באוקטובר 23, בעקבות סגירתו של טרמינל 1 לטיסות פנים ובינלאומיות, נסגרה גם חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. ביום ראשון ה-2 ביוני, לאחר תקופה של יותר מ-7 חודשים, תיפתח חנות הדיוטי פרי בטרמינל 1 מחדש ותעמוד לרשות הטסים. החנות נפתחת לאחר שיפוץ וחידוש החנות, עם יותר מותגים ויותר מוצרים.

הטסים יוכלו למצוא בחנות את המותגים הפופלריים והמוכרים, ולצדם מותגים חדשים שנוספו כמו: מותג טיפוח השיער  K18, מגוון בשמים של מותג הפרימיום Creed, מותג האיפור המוביל Benefit, עמדה חדשה למותג אסתי לאודר, מותגי  Dior, CHANEL ועוד. 

 כמו בטרמינל 3, גם כאן תוכלו לבצע את הזמנת המוצרים מראש, באמצעות אתר האינטרנט של החברה, לשלם בחנות ולאסוף את המוצרים בעמדת שמירת הקניות עם החזרה. מה שאומר, שהטסים מטרמינל 1, יוכלו להזמין וליהנות ממגוון מוצרי הדיוטי פרי של טרמינל 3.  

עוד נוספה בחנות,  עמדה למוצרים מוקטנים המתאימים לנסיעות Mini Market המציעה מוצרי טיפוח, איפור וטואלטיקה של המותגים המובילים בגדלים מוקטנים אותם ניתן להעלות גם לטיסה. המוצרים מתאימים לנסיעות לחו"ל ומאפשרים לטסים לקחת עימם את כל המוצרים הנדרשים לטיול, במשקל קטן ביותר. גם קו מוצרי הקופה שודרג והוא מציע לנוסעים מגוון רחב של מוצרים.

ועוד בשורה: תינתן שירות חריטת הקדשה אישית על בושם שנרכש בדיוטי והוזמן באתר לפני הנסיעה.

שני ענבר קריטי, סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון , מוסרת כי: אנו שמחים לפתוח מחדש את חנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 1. למרות התקופה המאתגרת, שימרנו את צוות העובדים ככל הניתן. אנו מברכים את העובדים שחזרו אלינו ואל מקום עבודתם ומאחלים לכל בית ישראל, קיץ שקט ונסיעה טובה".

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, טרמינל 1 שעות פתיחה: מהשעה 3:00 עד השעה 23:00