מי לא אוהב את תאילנד? המדינה המרתקת ביותר כנראה באסיה היא גם היעד האהוב ביותר על הישראלים ביבשת. בין החופי הפסטורליים באיים כמו קו סמוי או קו פי-פי, לרחובות הסואנים של בנגקוק - אין אדם שלא ימצא את מבוקשו לחופשה המושלמת עם עלויות מחייה זולות יחסית לאירופה. אז במיוחד בשבילכם, ביקשנו מהמומחים של טיסות סודיות למצוא טיסות לתאילנד במחירים נמוכים לשלל תאריכים.

יניב לניס, מייסד טיסות סודיות: "התחרות על הקו לתאילנד מתחילה לחזור לימים שלפני המלחמה. אנחנו מזהים בשבועות האחרונים ירידות מחיר נהדרות גם לבנגקוק וגם לפוקט. לדוגמה, אייר אינדיה מציעה תעריפים משתלמים מאוד לשיא העונה בתעריף הכולל שתי מזוודות, וחברת אל על הפתיעה אותנו בשבוע שעבר עם התעריף הנמוך ביותר שראינו לתאילנד במחלקת הפרימיום הנהדרת של החברה".

כמה זה יעלה לכם?

טיסה ישירה עם אל על לבנגקוק תעלה לכם בימים אלה 1,390 דולר עם טרולי. טיסה באותה חברה בסתיו תעלה 778 דולר, בעוד טיסה בשיא העונה (חורף) תעלה 890 דולר.

טיסה עם אייר אינדיה כבר תעלה קצת פחות, אך תאלץ אתכם לעשות קונקשיין, ותעמוד על 1,225 דולר עם שתי מזוודות. טיסה באותה חברה  בשיא העונה (חורף) תעלה 820 דולר - שוב, עם קונקשיין.

טיסה עם אתיופיאן, שוב עם קונקשיין, תעלה 871 דולר עם שתי מזוודות. 

עם אתם רוצים לנחות בנגקוק עם אמירייטס, תשלמו בימים אלה 930 דולר לטיסת קונקשיין עם מזוודה. אותה טיסה תעלה לכם בסתיו 740 דולר ובשיא העונה (חורף) תעלה 744 דולר. 

כמו תמיד, המחירים למי שבוחר להזמין טיסה של הרגע האחרון גבוהים יותר מאשר כשמזמינים טיסות מראש. למרות הפערים במחירים, בהתחשב בתקופת המלחמה והירידה במספר חברות התעופה שטסות לישראל, ניתן עדיין למצוא טיסות במחירים נוחים.