חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייס הודיעה כי מהיום (שני) היא תפעיל שני קווים חדשים מישראל לבולגריה, ליעדים ורנה ובורגס. בכך החברה יוצאת מגבולות יוון ומחברת אותנו גם לערי הקיט של בולגריה. 

מעבר לבשורה על הקווים החדשים, חברת התעופה גם מביאה בשורה בתחום המחירים. כרגע, טיסה לבורגס תעלה החל מ-74 אירו לכיוון, ולוורנה החל מ-83 אירו לכיוון. הקו לבורגס ייצא כל יום, ואילו הקו לורנה ייצא בימים ראשון וחמישי.

על בסיס טיסות אלה תציע סיטונאית התיירות קווי חופשה חבילות נופש לבורגס במחיר התחלתי של  219 אירו, ולורנה במחיר התחלתי של 349 שקל. כמו כן, היא תוציא בכל יום שלישי, טיול מאורגן סובב בולגריה, לשמונה ימים, במחיר שמתחיל מ-599 אירו לאדם. 

מקווי חופשה נמסר כי, בולגריה הפכה הקיץ לאחת מהמדינות המבוקשות ביותר בקרב זוגות ומשפחות ישראליות, בזכות תחושת הביטחון ומגוון מלונות עם פארקי מים המותאמים למשפחות, ומלונות לזוגות הכוללים קזינו. עם הפעלת טיסות Blue Bird Airways מנתב"ג לבורגס וורנה, יינתן מענה אופטימאלי לגידול בביקושים,  ובמקביל נראה גם ירידת מחירים לאור העליה בתחרות על הקווים לבורגס וורנה עם תחילת הפעילות של חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways.