חגי תשרי יוצאים השנה בתחילת אוקטובר, מה שלא עוצר את הישראלים להזמין חופשות ליעדי בטן-גב. על פי נתונים של רשת מלונות LOUIS HOTELS, המפעילה 21 מלונות ברחבי קפריסין, השנה יישבר שיא בהזמנות של ישראלים בחודשים ספטמבר-אוקטובר.

לדברי קאראלמבוס לידרה, סמנכ"ל Louis Hotel, "מניתוח שביצענו במלונות הרשת ניתן לומר בוודאות כי למרות המצב הרגיש השנה בישראל, אנו עומדים לשבור בספטמבר-אוקטובר 24 את שיא ההזמנות שבוצעו מצד הישראלים. למעשה, במהלך ספטמבר-אוקטובר אנו בלואיס הוטלס רושמים, נכון להיום,  עלייה של 10% בהיקף הישראלים, שביצעו הזמנות למלונות שלנו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. על פי כל המדדים הנתון הזה עתיד עוד לעלות שכן השנה, בניגוד לשנה שעברה, 80%  מההזמנות בקרב הישראלים מבוצעות ברגע האחרון, בד"כ כשבוע בלבד ממועד ההגעה. 

עוד הוא מציין , כי משך השהייה הממוצע של הישראלים בחגי תשרי השנה עומד על 2-3 ימים לעומת 3-4 ימים בחגי תשרי אשתקד, כל אלו מסבירים את הנתון ש- 65% מההזמנות למלונות הרשת הן לחופשות זוגיות קצרות ללא ילדים בהשוואה ל-40% בשנה שעברה. 

"לאור השינוי בהרגלי החופשה של הישראלים בחגי תשרי השנה", מציין קאראלמבוס, "ביצענו מספר התאמות במלונות הרשת. לאור העובדה שההזמנות מבוצעות ברגע האחרון,  הרחבנו את מגוון ההטבות שאנו מציעים ללקוחות המבצעים הזמנות אונליין כמו שדרוג אוטומטי לחצי פנסיון, הסעות משדה התעופה ולילה חינם בהזמנת מינימום לילות במלונות מסוימים.

החודש הושק בפאפוס ה-Cali Resort&Spa, מלון "למבוגרים בלבד" שמציע חופשה רומנטית קצרה, ללא הילדים, ברמת אירוח של 5 כוכבים.