רשת המלונות הבינלאומית Aluma, אחות לרשת ישרוטל, רכשה את מלון סבוי ברומא, בכ- 68 מיליון אירו.

מלון סבוי , שוכן בבניין היסטורי המיועד לשימור, ברחוב וויה ונטו, אחד הרחובות הראשיים והמפורסמים בעיר. במלון 130 חדרי אירוח, שטחי הסעדה, מסחר ובר על הגג עם נוף פנורמי. טרם פתיחתו, צפויה החברה לבצע במלון עבודות שיפוץ ושדרוג משמעותיות בהיקף של כ-30 מיליון אירו נוספים. על פי התכנון, המלון המחודש צפוי להיפתח במהלך הרבעון השלישי של שנת 2026 ויופעל  תחת המותג Aluma.

במקביל, בימים אלה מקדמת החברה את הקמתו של מלון סוויטות אולטרה יוקרתי נוסף השוכן ברחוב ויה דה לה סקרופה במרכז הרובע ההיסטורי ברומא. במלון 36 סוויטות רחבות ידיים עם מרפסות פונות לרחוב המרכזי, שטחי מסחר, סוויטה נשיאותית, בית קפה פטיסרי ומסעדת שף.

רשת ALUMA הושקה רשמית בחודש מרץ 2024, עם ההודעה על פתיחת ארבע מלונות ביוון, שלושה באתונה ומלון נוסף בסלוניקי. כיום שניים מהמלונות באתונה (מלון SKYLARK ומלון ANISE) נפתחו ופועלים באופן מלא והמלון השלישי באתונה (מלון ADIA) עתיד להיפתח ברבעון הראשון של שנת 2025.

ליאור רביב, מנכ''ל רשת ישרוטל (צילום: אילן בשור)
ליאור רביב, מנכ''ל רשת ישרוטל (צילום: אילן בשור)

ליאור רביב, מנכל רשת ישרוטל: "האסטרטגיה של רשת  ALUMA נשענת על פתיחת מלונות בערים המתוירות ביותר באירופה. כצעד ראשון בחו"ל בחרה החברה באתונה וברומא כשני יעדים מרכזיים ליזמות ופיתוח נכסים מלונאיים. אתונה, משום הקולינריה העשירה, המגוון בתמהיל המוצרים הפוטנציאלי, כמו גם הפיתוח  המשמעותי שחל בה בשנים האחרונות וסמיכותה לישראל ורומא שנחשבת לאחד משלושת היעדים התיירותיים המובילים באירופה, עם למעלה מעשרה מיליון תיירים שפוקדים אותה מידי שנה, ההיסטוריה העשירה, היוקרה ואינסוף אתרי התיירות והאטרקציות הפזורים בעיר. הרשת נהנית מהניסיון רב השנים והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת ישרוטל. כחברה אחות של ישרוטל, ALUMA מונעת על ידי הגישה שלנו לאירוח כדרך חיים, בסטנדרטיים עולמיים של  שלמות ומצוינות. בכוונתנו לקדם את החברה והמותג ALUMA כרשת שתיתן  מענה לכלל שוק התיירים בעולם, כמו גם לתייר הישראלי עם היצע רחב של מלונות  בהם ייהנו אורחיה מחוויות אירוח איכותית וייחודית".