החל מהיום (שלישי) ארקיע יוצאת במבצע מיוחד לכבוד חודש חגי תשרי ומציעה טיסות החל מ-199 דולר בלבד, בין התאריכים 1-31 באוקטובר, למבחר רחב מתוך 27 יעדיה הבינלאומיים. המבצע כולל יעדים נבחרים כמו אמסטרדם, ברצלונה, רומא, וינה, בטומי, טיבליסי, סופיה, בלגרד, בוקרשט ועוד. המבצע מתאים לנופשים המחפשים לשלב בין חופשת בטן גב, תרבות ובילויים.

עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של ארקיע, אומרת: "עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להזמין חופשה לחודש החגים במחיר שווה לכל כיס. אוקטובר הוא חודש של חופש אחד ארוך, המאפשר לקחת פסק זמן ולהתאוורר עם חופשות ליעדים נבחרים של עד 4 שעות טיסה. בארקיע אנו ממשיכים להרחיב את אפשרויות הטיסה ולהעניק ללקוחותינו חוויות בלתי נשכחות. המבצע הזה הוא הזדמנות מצוינת עבור כל מי שמעוניין לנפוש בתקופה הכי יפה של השנה במחירים נגישים במיוחד".

מהחברה נמסר: "התקופה הנוכחית היא הקלאסית ביותר לטוס לאתונה – עם מזג אוויר נעים, אווירה תוססת ושפע של אירועים תרבותיים. ארקיע מציעה במהלך חגי תשרי 2-3 טיסות יומיות ליעד, מה שמאפשר לנוסעים ליהנות מגמישות ונוחות מרבית. ארקיע ממליצה לנצל את המשך התקופה החמה בחודש אוקטובר גם באיי יוון וקפריסין, עם טיסות ל-7 יעדים חלומיים: קורפו, כרתים, רודוס, מיקונוס, קרפטוס, לרנקה ופאפוס. חופשה מושלמת בשמש היוונית היא הזדמנות מצוינת ליהנות מחופים מרהיבים, אוכל טוב ואווירה ים-תיכונית משגעת".