"ביליון דולר בייבי": גורד שחקים מרהיב בדובאי, איחוד האמירויות, שלפי התכנון בנייתו תושלם בשנת 2029, עתיד לשבור לא פחות מחמישה שיאי עולם. המגדל, הנקרא Tiger Sky Tower, נבנה על ידי חברת הנדל"ן Tiger Properties ומציע מגוון מרשים של מתקנים ייחודיים. אז הוא לא יותר גבוה מהבורג' חליפה, אבל הוא ללא ספק אחד מהגבוהים בעולם.

בין השיאים שצפויים להישבר: המסעדה הגבוהה בעולם שתיקרא "Sky", בריכת האינסוף הגבוהה בעולם, אומגה (Zip line) בגובה 447 מטרים (גבוה יותר מהאמפייר סטייט בילדינג בניו יורק), יער הגשם הגבוה ביותר בבניין מגורים והפנטהאוז הגבוה בעולם בגובה 431 מטרים מעל פני הקרקע.

מלבד אלה, המגדל - שיתפרס על פני 122 קומות ויציע את הנופים המרהיבים של דובאי - יכלול מתקנים נוספים כמו חדר כושר משוכלל, ספא, מרפסות ברביקיו, מסלול ריצה ובריכות בכל קומותיו.

הפרויקט, הממוקם בלב מרכז העיר דובאי, יכלול 18 פנטהאוזים יוקרתיים, כשמחיר הדירות ההתחלתי הוא כ-700,000 דולר (כ-2,600,000 ש"ח). Tiger Properties, המפתחת של הפרויקט, כבר בנתה יותר מ-270 בניינים בעיר, ביניהם מגדל ג'ייד (28 קומות), מגדל הכיכר האדומה (34 קומות) ומגדל וולגה (40 קומות).

מנכ"ל קבוצת טייגר, עאמר ואליד אל זובי, הדגיש את הייחודיות של הפרויקט: "אנחנו לא רק מספקים לאנשים הזדמנות לחיות בפאר, אלא גם מאפשרים להם ליהנות מהרפתקאות ייחודיות. כמה אנשים יכולים להתפאר שהם חיים בעננים עם יער גשם משלהם ואומגה בקרבת מקום?", אמר לניו יורק פוסט.

אל זובי הוסיף כי הפרויקט, במיוחד יער הגשם, מדגים "מחויבות להרמוניה עם הטבע, שמירה על המגוון הביולוגי וטיפוח צמיחה בת קיימא" ומשמש כ"סמל לאחריותנו להגן ולטפח את המערכות האקולוגיות היקרות ביותר של כדור הארץ".