על אף המצב הביטחוני המתוח, ואולי דווקא בגללו, נרשמת עלייה משמעותית בביקוש לחופשות בחו"ל בקרב ישראלים לקראת חגי תשרי. מגמה זו משקפת את הצורך של רבים ב"פסק זמן" ובריחה זמנית מהמציאות המורכבת. במיוחד בולטת הפופולריות של יעדים אקזוטיים ומרוחקים, כאשר איי סיישל מככבים בראש רשימת המבוקשים. 

חברת "ספיריט הפקות עולם" זיהתה את המגמה ומגיבה בהתאם. החברה מדווחת על הוספת טיסה שביעית ליעד הנחשק, שתצטרף לשש הטיסות הקיימות. זאת, כדי לענות על הביקוש הגובר לנופש באיים הטרופיים בתקופת חג הסוכות.

סיישל, ארכיפלג של 115 איים באוקיינוס ההודי, הפך בשנים האחרונות ליעד מועדף על ישראלים. מלבד החופים הלבנים, המים הצלולים והנוף המרהיב, האיים ידועים ביחסם החם והאוהד כלפי תיירים ישראלים. האוכלוסייה המקומית, שרובה נוצרית, מקבלת בברכה את המבקרים מישראל, מה שהופך את החופשה לנעימה ובטוחה במיוחד.

מלון ראפלס, סיישל (צילום: באדיבות ספיריט)
מלון ראפלס, סיישל (צילום: באדיבות ספיריט)

טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים של "ספיריט הפקות עולם", מסבירה: "אנשים כמהים לצאת לחופש ולקחת פסק זמן דווקא עכשיו. הקשרים ההדוקים שלנו עם לשכת התיירות בסיישל אפשרו לנו להבטיח המשך פעילות סדירה של הטיסות, גם כאשר חברות אחרות מצמצמות את פעילותן. בעזרת קשרים אלו, הצלחנו לוודא כי היעד יישאר פתוח לישראלים כמעט לאורך כל השנה האחרונה."

יטיב מוסיפה: "חברת התעופה אייר סיישל כמעט ולא ביטלה טיסות לישראל וממנה במהלך השנה האחרונה, והיא תמשיך לטוס גם בסוכות, על אף המתיחות הביטחונית. יתרה מזאת, לאור הביקושים הגדולים, החלטנו לתגבר את הקו לסיישל ולהפעיל לצד אייר סיישל טיסות בלעדיות מטעמנו עם חברה ישראלית וביטחון ישראלי."

ספיריט מציעה מגוון רחב של חבילות נופש לסוכות, לדוגמה:

מלון קורל סטרנג (4 כוכבים): 6 לילות כולל ארוחת בוקר, החל מ-1,850$ לאדם בחדר זוגי. המלון מתהדר בחוף יפהפה ומציע חוויה אותנטית של סיישל.
מלון אנסה סוליי (4 כוכבים): 6 לילות עם ארוחת בוקר, החל מ-1,964$ לאדם בחדר זוגי. למשפחות מוצעות וילות עם בריכה פרטית החל מ-2,536$ לאדם בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים.
מלון בליס (4 כוכבים): 6 לילות עם ארוחת בוקר, החל מ-2,069$ לאדם בחדר זוגי. אפשרות לדופלקס משפחתי בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים החל מ-2,169$ לאדם.
מלון קאנופי של רשת הילטון (5 כוכבים): 6 לילות עם ארוחת בוקר, החל מ-2,430$ לאדם בחדר זוגי. חדרים משפחתיים זמינים החל מ-2,686$ לאדם בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים.
מלון קמפינסקי היוקרתי (5 כוכבים): 6 לילות על בסיס חצי פנסיון, החל מ-2,730$ לאדם בחדר זוגי. סוויטות משפחתיות זמינות החל מ-3,485$ לאדם בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים.
מלון ראפלס היוקרתי (5 כוכבים): 6 לילות על בסיס חצי פנסיון עם בריכה פרטית בכל חדר, החל מ-5,568$ לאדם בחדר זוגי. חוויה אולטרה-יוקרתית למחפשים את הפינוק המושלם.
כל החבילות כוללות טיסות ישירות, כבודה והעברות, לתאריכים 22-28/10/24.

מבט על חוף הים ממלון היוקרה  Raffles Seychelles בפרלין, סיישל (צילום: אורן שטרנברג)
מבט על חוף הים ממלון היוקרה Raffles Seychelles בפרלין, סיישל (צילום: אורן שטרנברג)

לצד ההצלחה בסיישל, החברה מדווחת גם על תפוסה מלאה בכל הקווים והדילים שהיא מוציאה למאוריציוס, יעד טרופי נוסף שזוכה לפופולריות רבה בקרב הישראלים.

יטיב מסכמת: "אנו גאים להציע לישראלים אפשרות לחגוג את חגי תשרי בסביבה בטוחה, יפהפייה ואוהדת. הביקוש הגובר מעיד על הצורך של אנשים ב'אתנחתא' מהמציאות המורכבת, ואנו שמחים לספק להם את החוויה הזו במחירים אטרקטיביים ובתנאים מעולים."