בשורה מרעישה מגיעה מארץ השמש העולה: Japan Airlines, אחת מחברות התעופה המובילות ביפן, הכריזה על מבצע שעשוי לשנות את פני התיירות במדינה. החברה מציעה טיסות פנים ארציות חינם לתיירים בינלאומיים, במהלך נועז שנועד לא רק למשוך יותר מבקרים ליפן, אלא גם לעודד אותם לחקור אזורים מעבר לערים הגדולות והמוכרות.

המטרה של המבצע החסר תקדים במדינה, היא לחשוף את המבקרים למגוון העצום של תרבויות, נופים ומסורות שיפן מציעה מעבר לטוקיו ואוסקה. ואכן, עם רשת פנימית המכסה 64 שדות תעופה ב-133 מסלולים, האפשרויות לתכנון מסלול הטיול כמעט אינסופיות.

הר פוג'י, יפן (צילום: REUTERS)
הר פוג'י, יפן (צילום: REUTERS)

דמיינו את עצמכם מטיילים בסמטאות העתיקות של קיוטו, עיר שמתהדרת ב-17 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. מקדשים עתיקים וגנים יפניים מסורתיים מציעים הצצה לעברה המפואר של יפן. ומשם, בטיסה קצרה וחינמית, אתם יכולים למצוא את עצמכם בנופים המושלגים של הוקאידו, האי הצפוני של יפן. כאן, מעיינות חמים טבעיים (אונסן) ואתרי סקי מהמובילים בעולם מחכים למבקרים.

דירוג המסעדות הטובות בעולם: המקום הראשון בצרפת אבל יש עוד הפתעות 
הטמפרטורה המושלמת: 6 מלונות עם בריכה מחוממת לתקופת הסתיו

אבל ההרפתקה לא מסתיימת כאן. המבצע פותח בפניכם גם את האפשרות לגלות את קגושימה, המכונה "שער האיים הדרומיים", לטייל בין הרי געש פעילים, וחופים יפהפיים. ואם אתם מחפשים שילוב מושלם של טבע ותרבות, האלפים היפניים מציעים שבילי הליכה מרהיבים לצד מעיינות חמים מרגיעים.

אז איך אפשר ליהנות מההטבה הזו?

כרגע, המבצע פתוח לתיירים הרוכשים את הכרטיסים ממדינות כמו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וחלק ממדינות אסיה, עם תכניות להרחבה בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא להזמין טיסה בינלאומית ליפן עם JAL ולבחור טיסת המשך פנימית באותה ההזמנה. חשוב לשים לב לתנאים המיוחדים, כמו עמלת עצירת ביניים עבור שהייה של יותר מ-24 שעות ביעד הראשון.