בעקבות המצב הביטחוני והיעלמותן של החברות הזרות מהמרחב האווירי של ישראל, חברות התעופה הישראליות נאלצות לבצע שינויים בחלק מהטיסות המתוכננות. הסיבה העיקרית, חלק מהטיסות היו אמורות להתבצע במטוסים חכורים.

מחברת ארקיע: "עקב המצב הביטחוני בישראל וההתפתחויות הצפויות בימים הקרובים, אנו נאלצים לבצע שינויים בלוח הטיסות, על מנת להעביר אותן למטוסי צי ארקיע. אנו עובדים במרץ על מנת למזער את ההשפעה ועושים כל מאמץ להחזיר את השירות לשגרתו בהקדם האפשרי. הנכם מתבקשים להתעדכן באתר ארקיע. הודעות ישלחו לנוסעים".

בסאן דור הוציאו גם כן  הודעה על שינויים בלו"ז בחלק מטיסות החברה עד כניסת ראש השנה. "בעקבות האירועים הביטחוניים האחרונים שיוצרים חוסר ודאות בענף התעופה ובקרב החברות הזרות, צפויים שינויים בחלק מהטיסות שיופעלו בחכירה רטובה עבור סאן דור, עבור טיסות שימריאו עד כניסת חג ראש השנה", נמסר בהודעת החברה - "כלל הנוסעים יעודכנו בהודעת סמס באשר לשינויים. אנו פועלים למציאת פתרונות עבור הנוסעים".

בן הטיסות של סאן דור שבוטלו: טיסה LY5127 מת״א לפאפוס, טיסה LY5136 מפאפוס לת״א. בעוד טיסה LY5164 מפורטו לת״א תנחת בלרנקה.

מדוברות אל על נמסר: "בעקבות המצב הביטחוני, אל על מעדכנת את מדיניות הביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד 19 באוקטובר (כולל). לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד יום ג׳, 1 באוקטובר כולל, לטיסה המתוכננת להמריא עד מוצאי שבת, 19 באוקטובר 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על. הנפקת השובר מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים, כשהשוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. כמו כן, בשינוי כרטיס טיסה לאותו יעד ומחלקת שירות לא יגבו דמי שינוי (ובתוספת הפרשי מחיר ככל שרלבנטי).

נכון לעת הזו, יתר הטיסות שמופעלות על ידי אל על יופעלו כסדרן.